През миналият месец продажбите на модели на групата паднаха с 19.4%, а пазарният им дял намаля от 20.5% на 18.9%. Президентът на GM, Ед Уитакър (Ed Whitacre) обяви, че ще ускорят пускането на нови модели, но не спомена кои ще бъдат те.
Премахването на марките Saturn, Saab, Hummer, и Pontiac със сигурност допринесе за намаляване на пазарния дял на групата в САЩ.
Когато окончателно бъде решен въпросът с бъдещия собственик на Opel/Vauxhall и марката се отдели от GM, със сигурност пазарния дял на американската група ще падне сериозно и в Европа.
За да се противопостави на това, сега GM ускорява датата за начало на серийното производство на модели като Chevrolet Cruze, Chevrolet Orlando и Chevrolet Viva.
На марката Chevrolet се разчита най-много за запазване на вече завоювани територии в Европа и за бъдещото им разширяване.