fallback

Все пак ще дочакаме Toyota/Subaru 086A

Наскоро се появиха информации, че поредната жертва на световната икономическа криза ще бъде спортното купе, разработвано съвместно от Toyota и Subaru.

Сега става ясно, че „смъртта” на  „Toyobaru” е била обявена преждевременно. Спортният автомобил остава в плановете на двете фирми и това съобщи сам новият шеф на Toyota Акио Тойода. Според него купето с две врати ще се появи сравнително скоро, макар икономическите условия да не са много благоприятни за подобен тип автомобили. Това вероятно ще наложи известни съкращения на средства при разработката за да се намалят разходите. Наред с това проектът за спортното купе е преминал в по-малко приоритетна група за двете фирми, но работата по него продължава. Появата му на пазара ще зависи от икономическата обстановка в света.
Тагове:
fallback
  • #21
    Ода за VW ( преди 15 години )
    Правоъгълна кутийкабез багажник - с колела,със моторче доста шумнонабедено за кола.Майка му е костенурка,возиш се във него свит,то в Европа е ненужно,но у нас е супер хит.
  • #20
    Ода за VW ( преди 15 години )
    Имидж страшен има, братко,внасяме го и до днес,и поне сме мазохистимажеме се здраво с грес.Ремонтираме, но знаем,туй е здравата кола,и пред никого не ще признаемкак е гадничко това.
  • #19
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ми незнам ама нещо си в огромна грешка! Единствения доказан джип е Таурег! В пясъците на Рали Дакар мачка от няколко години, модела Кинг Конг изкачи 5000 метров вулкан ,никой друг не се осмели при 45градуса наклон и гладка изстинала вулканична пепел.Освен това Ланкруйзъра изобщо не е в луксозния клас. Така ,че ако искаш влез в нивите и с трактор или танк ще е по-добре от Тойотата явно много бъркаш нещата. Жалко ,че ти липсва интелект ,за да осъзнаеш въобще какво съм ти писал.
  • #18
    Пламен ( преди 15 години )
    който иска офроуд и се спре на таурег явно нещо не е разбрал. И при офроуда тойота е пак номер 1 - лендкрийзер се казва модела пич.
  • #17
    Анонимен ( преди 15 години )
    Таурег-Преден ъгъл на заход 33градуса , заден 34гр.! Ъгъл на рампата 25гр.! Индекса на отклонение на Осите е 210мм. Предаването отпред ,отзад е 50/50! Спирачен път 38,2м. Радиус на завой 11,7м.!! Междуосие 2855мм. ЛЕКСУС Преден ъгъл 28гр., заден 22гр.. Ъгъл на рампата 17гр.Отклонение на Осите е 195мм. Предаването отпред,отзад е 90/10 ! Спирачен път 40,4м.Радиус на завой 12,4м. Междуосие 2720мм.Няма показател в който Таурег да не бие Лексуса, който очеВадно не става за Offroad!
  • #16
    Анонимен ( преди 15 години )
    Таурег-Преден ъгъл на заход 33
  • #15
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ще направя 3-ти опит да го напиша и тогава ще се охълцаш ..
  • #14
    неминонА ( преди 15 години )
    Абе ей, отворко - в какво Таурегата е била когото и да е бе? Освен по грозотия - даже Родиуса го бие по красота. Тва е най-тъпата мутренска кола, измислена някога.
  • #13
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ами ,че аз нещата които бях написал са в полза на ВАГ. Дадох всички данни на Таурег ,Лексус и Инфинити, с които ясно се доказва ,че Таурега е доста по добър от японците ама както и да е.. два пъти го писах и вече ми писна.
  • #12
    D2 ( преди 15 години )
    Орязват всичко което не е в подкрепа на VAG.От много време е така.За това по форумите яко подиграват automedia.bg за грубата пристрастност.
fallback
Последни