fallback

Daimler иска по-тясно сътрудничество с BMW

Досега Mercedes-Benz и BMW са работили съвместно върху няколко различни проекта.

За шефът на Daimler, Дитер Зетче (Dieter Zetsche) това не е достатъчно и двата немски колоса в автомобилостроенето трябва да имат много по-тясно взаимодействие и коопериране. Наскоро Daimler и BMW действаха заедно при закупуване на части за производство. Според Зетче, сътрудничеството в условията на криза трябва да бъде много по-широко и само малко области да остават извън него, без да спомене кои са те. „Ясно е, че имаме две независими фирми, чиито успех зависи от тяхната сила, така че интегритета на двете марки е задължителен”, казва Зетче пред изданието Automotive News. „Всичко това се има предвид, но то не бива да спъва  по-широкото коопериране между Mercedes и BMW”. Зетче не изключва използването на съвместни платформи от модели на Mercedes-Benz и BMW, но уточни, че марката  Mercedes ще запази ударението върху лукса. В момента Daimler и BMW работят заедно върху обща хибридна система и най-естественото е следващата крачка да бъде съвместната разработка на платформа. Подобно решение би спестило на двете фирми стотици милиони евро, а в същото време платформата може да бъде настроена по различен начин, за да задоволи различните критерии на двете марки – ударение върху лукса и комфорта при Mercedes и върху динамиката и спортното управление при BMW.
Тагове:
fallback
  • #19
    ghjghj ( преди 15 години )
    ха ха *** *** днес направо отнесе тъпотиите. Относно Пасат и А4 тук позна само дето не си разбрал защо съм ги сравнил щото няма модел при Фолксваген в класа на А6.Разликата в габарита между А4 и Пасат е 30 сантиметра в дължина за разлика от А6 ,където са почти еднакви за това и ти дадох този пример! А6 наследи Ауди 100 ,което бе в сегмента на Пасат . Ауди 200 стана А8 а Файтон влезе в този сегмент на А8. Бората е с А4, Голфа с А3, Полото с А2 и Лупото с А1. Сега разбра ли вече?
  • #18
    Triforce ( преди 15 години )
    Тия хора наистина почват да изглупяват от кризата. Вместо БМВ да се обърнат към някой японски производител и да съборят конкуренцията... нямам думи...
  • #17
    .......... ( преди 15 години )
    am ti preceni mercedes se sdu6iha s daimler i te gi pogulnaha sega i s BMW 6e stane taka koito e imal ne6to ob6to s te amerikanci ni6to hubavo ne e vidql
  • #16
    .......... ( преди 15 години )
    kade si trugnal da sravnqva6 passat i A6 e 6matka 4e te daje ne sa v edin klas passata po skoro e v klasa na A4 pak i v A6 se montirat predimno V6 dvigateli dokato v passata tva e po4ti kato ekstra
  • #15
    ghjghj ( преди 15 години )
    Младеж ти наистина ли си толкова глупав? Дизелите на Фолксваген са помпа-дюза и от тази година почват да са коман-реал ! А Дизелите на Ауди са коменреал! Освен това вай-малкия мотор в А6 е всъщност най-мощния при Пасат. Тоест Моторите на А6 са много по-мощни от тези на Пасат! На всичкото окачването е КОРЕННО различно , цялата трансмисия е различна При Пасат е GSG с двоен съединител при Ауди е Мултитроник.Quattro системата на Ауди е коренно различна от formotion Ти как може само глупости да пишеш
  • #14
    Анонимен ( преди 15 години )
    много си е даже ясно ... нали са конкуренти
  • #13
    Easyto ( преди 15 години )
    не е много ясно дали ще е чак връх на глупостта
  • #12
    .......... ( преди 15 години )
    tva 6e bude vurha na gluposta BMW da satrudni4i s mercedes tva 6e e nai lo6oto ne6to koeto BMW moje da napravi da rabotqt savmestno s nai golemite si konkurenti
  • #11
    ,,, ( преди 15 години )
    Ми ауди кво няма да са номер 1 те все пак са с група VW, двигателите им са еднакви и куп други части, а и все пак да не забравяме че при M няма криза - 50% ръст.
  • #10
    Най-бързото А У Д И ( преди 15 години )
    A U D I e номер 1, всички слабаци искат да се обединяват срещу силните, нормално е , но силните ще стават още по-силни , а слабите все по-слаби, особено тойота - лексус.
fallback
Последни