fallback

Daimler иска по-тясно сътрудничество с BMW

Досега Mercedes-Benz и BMW са работили съвместно върху няколко различни проекта.

За шефът на Daimler, Дитер Зетче (Dieter Zetsche) това не е достатъчно и двата немски колоса в автомобилостроенето трябва да имат много по-тясно взаимодействие и коопериране. Наскоро Daimler и BMW действаха заедно при закупуване на части за производство. Според Зетче, сътрудничеството в условията на криза трябва да бъде много по-широко и само малко области да остават извън него, без да спомене кои са те. „Ясно е, че имаме две независими фирми, чиито успех зависи от тяхната сила, така че интегритета на двете марки е задължителен”, казва Зетче пред изданието Automotive News. „Всичко това се има предвид, но то не бива да спъва  по-широкото коопериране между Mercedes и BMW”. Зетче не изключва използването на съвместни платформи от модели на Mercedes-Benz и BMW, но уточни, че марката  Mercedes ще запази ударението върху лукса. В момента Daimler и BMW работят заедно върху обща хибридна система и най-естественото е следващата крачка да бъде съвместната разработка на платформа. Подобно решение би спестило на двете фирми стотици милиони евро, а в същото време платформата може да бъде настроена по различен начин, за да задоволи различните критерии на двете марки – ударение върху лукса и комфорта при Mercedes и върху динамиката и спортното управление при BMW.
Тагове:
fallback
  • #29
    az ( преди 15 години )
    http://ta6unko.mondozoo.com
  • #28
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ми *** си ми и всеки който ти прочете глупостите ти го е написал. Фолксваген и Ауди имали еднакви части и двигатели!! Що за тъпотаааа!!Аз ти обяснявам ,че Ауди слагат от 10 години вече Команрел дизели а Фолксваген са помпа-дюза! Трансмисията DSG на Фолксваген няма нищо общо с безстепенния Мултитроник на Ауди,Още не съм видял VW с LED светлини а окачването е коренно различно. Ама тъпата ти глава като папагал повтаря ,че са с еднакви части!! И не аз пиша под чужд ник *** главо. Ходи да бъркаш..
  • #27
    ........... ( преди 15 години )
    o6te edin pumpal ti lud li si e kade si vidql da sravnqvat A6 i passat vse edno da sravnqvat passat i BMW 5 edinstveno passat CC moje da se meri s tqh toi opredeleno e po golqm i sa go napravili to4no za tazi cel pile6ki mozak
  • #26
    ........... ( преди 15 години )
    mi to ima nqkoi glupak tuka ama mai ne sum az ti da si gledal po televiziq ili spisanie kakvoto i da e da sravnqvat A6 i passat ti pros li si tva sa savsem razli4ni klasove i ne6to burkas santimetrite da znae6
  • #25
    ghjghj ( преди 15 години )
    ха ха *** ,като пишеш с моя ник се мислиш за много еродиран ли бе *** селски? Да си *** грозната майка миризлива в *** *** ! Не пиши пос чужди никове
  • #24
    S40 ( преди 15 години )
    Мерцедес и БМВ ще останат луксозни марки и за напред.Тези напъни за малки модели не е силата им,особено на Мерцедес.Така,че там най-вероятно няма да станат никога лидери в продажбите.В малките и компактните модели има много предлагане от много фирми,и вече почти няма лоши.
  • #23
    kozaria ( преди 15 години )
    alo, psihodispansera?
  • #22
    GTI ( преди 15 години )
    Не им знам дизелите,но проверете в интернет 2-годишните голфове в Германия.В момента някакъв дизелов модел на корейците i30 има по-малка загуба на стойност на старо от дизелов Голф 5..???На къде е тръгнал света!
  • #21
    ghjghj ( преди 15 години )
    А бе льольо,що не провериш с какви дизели се продаваше до януари 2009 А3!Само помпа-дюза,***!Баси кавала убит!Стига си лъгал,да не си на заплата при Ауди,бе мишок?
  • #20
    Най-бързото А У Д И ( преди 15 години )
    Точно Пасата се масимално се доближава доближава до А6.
fallback
Последни