fallback

14 условия за купувачите на Opel

Германското правителство предостави списък с 14 условия, на които трябва да отговаря бъдещият купувач на Opel, съобщава агенция Bloomberg.

Сега кандидати за закупуването на Opel са седем фирми -  Fiat, консорциум от канадско- австрийската Magna International и две руски фирми (групата ГАЗ и Сбербанк), инвеститори от Кувейт и Сингапур и три частни инвестиционни фонда. Сред условията на немското правителство са управлението на Opel да остане в Германия, да се запазят всички заводи на фирмата заедно с работните места, да се запазят доставчиците и поръчките за тях давани досега и др. Всички условия обаче все още  не са известни и от фирмата ги обявяват за достъпни само за купувачите на Opel. Според план на Fiat предложен на немското правителство, Opel трябва да се превърне в част от глобален автомобилен алианс, в който да влизат Fiat, Chrysler, Opel/Vauxhall и вероятно Saab. В същото време италианците искат да оставят три от четирите завода на Opel в Германия, а главната квартира на новия алианс да бъде в Торино. Засега от немското правителство наричат идеята на Fiat „интересна” и обещават да се запознаят с нея. За плановете на другите кандидат купувачи на Opel не се знае абсолютно нищо.
Тагове:
fallback
  • #19
    до belov ( преди 15 години )
    1.3 Punto,бензин или дизел?
  • #18
    belov ( преди 15 години )
    IMAM PUNTO I NE SE E 4UPILO OT 2 GODINI I POLOVINA KAKVI PROSTOTII DRANKA6 NZ PUNTOTO E 1:3 99 GD
  • #17
    до Анонимен ( преди 15 години )
    ПОГЛЕДНЕТЕ ЕДНО Ферари и един ФИАТ (АЛФА) и се запитайте какво общо има едното с другото?Отговорът е очевиден,нищо общо нямат!Дачия направи смешна цялата италианска авто индустрия.
  • #16
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    и аз съм на това мнение
  • #15
    до Анонимен ( преди 15 години )
    сто пъти по-добре една дачия пред Фиат или Алфа.Дачия ги сложи в джоба
  • #14
    до Анонимен ( преди 15 години )
    ***,говорим за качество,за най-елемнтарно качество.Нещо което мърлячите от Фиат не могат да постгнат.Какво ме топли Ферари,когато пунтото се чупи като за световно.Примерът ти показва колко просто *** си.
  • #13
    Анонимен ( преди 15 години )
    Всички се мислите за много компетентни,защото си карате голфа на село или бмвето в града и за вас други коли не съществуват.Ако опел беше по-добра марка от фиат,нямаше да изпадне в такова положение.Я ми кажете защо всеки америански богаташ кара ферари,мазерати,ламборджини или алфа ромео 8С след като и те са италиански и 2 от тези марки са собственост на фиат.О,за вас сигурно е по-важно,че немците от 2000 кубиков бензинов двигател вадят от 20 до 30% по-малко коне от италианските.
  • #12
    325d ( преди 15 години )
    Знаеш ли кое е най-големия виц?Италиански дизел достигнал 100 000 км. без ремонт.ОЩЕ НЕ СЕ Е СЛУЧВАЛО.То и за бензиновите им важи същото,но там вече никой не очаква изненади.Доказаха,че така и не могат да правят мотори.А *** то само моторите да бяха,всичко им е пълен ташааааак...:)))
  • #11
    325d ( преди 15 години )
    Нвемците загубиха войната,заради съюза им с италианците,които и една битка не спечелиха.Понеже спомена историята... А това за дизелите беше вица на деня...:))) и пак към историята,кой измисли дизела...:))) а бе,патър,паси си овцете и не се занимвай с неща които не разбираш!
  • #10
    325d ( преди 15 години )
    Не случайно точно FIAT оглавява алианса на давещите се.Няма по-боклучест производител,няма!За каква война говориш,бе селски?!Аз живея сега,в момента,и си купувам качествени неща.А FIAT/ALFA/LANCIA са противоположната дума на "качество".Простичко казано,бюджетен производител на трошки,със затихващи фукции.
fallback
Последни