fallback

14 условия за купувачите на Opel

Германското правителство предостави списък с 14 условия, на които трябва да отговаря бъдещият купувач на Opel, съобщава агенция Bloomberg.

Сега кандидати за закупуването на Opel са седем фирми -  Fiat, консорциум от канадско- австрийската Magna International и две руски фирми (групата ГАЗ и Сбербанк), инвеститори от Кувейт и Сингапур и три частни инвестиционни фонда. Сред условията на немското правителство са управлението на Opel да остане в Германия, да се запазят всички заводи на фирмата заедно с работните места, да се запазят доставчиците и поръчките за тях давани досега и др. Всички условия обаче все още  не са известни и от фирмата ги обявяват за достъпни само за купувачите на Opel. Според план на Fiat предложен на немското правителство, Opel трябва да се превърне в част от глобален автомобилен алианс, в който да влизат Fiat, Chrysler, Opel/Vauxhall и вероятно Saab. В същото време италианците искат да оставят три от четирите завода на Opel в Германия, а главната квартира на новия алианс да бъде в Торино. Засега от немското правителство наричат идеята на Fiat „интересна” и обещават да се запознаят с нея. За плановете на другите кандидат купувачи на Opel не се знае абсолютно нищо.
Тагове:
fallback
  • #29
    tanev ( преди 15 години )
    Оле ле,щом Punto за теб е страхотен автомобил,значи преди него си имал москвич!Едва го продадох,никога повече фиат!
  • #28
    Puntist ( преди 15 години )
    Punto е страхотен автомобил. Имам го от 4 години и нямам никакви оплаквания - използвам колата за основното и предназначение (да те вози безпроблемно и комфортно)и не се впечатлявам от дреболиите характерни за всяка кола на старо. За последните 2 години имам един единствен ремонт - смяна на свършил курса лагер на динамото (френски лагер) Поздравявам всички, които карат Пунто, а на останалите пожелавам по-малко (по евтини) проблеми.Честит Гергьов ден !
  • #27
    xantia ( преди 15 години )
    Добре, че съществува Ситроен, та да има какво да карам...
  • #26
    до :) ( преди 15 години )
    Всъщност човека го каза в най-добрия смисъл.Че за него това е добрата формула за успех.Интерсно интервю беше,дано сте го гледали.За разлика от този който пише тук,човека беше реалист и не се изхвърляше,и не говореше за "историята на фирмата" (правилно,на кой му пука),и не спомена Ферари.Ама ти си ***,какво ти обяснявам... ***!
  • #25
    до :) ( преди 15 години )
    Каквото и да говорите за Фиат,истината е,че потъват.За 2008 са на 8-мо място.Трябва да сте гледали в едно предаване на Слави Тр. беше поканил един от шефовете на Фиат,и думите му бяха "свалям шапка на Hyundai".Значи и Фиат признават,че дори корейците са пред тях.
  • #24
    Daчо Dачев ;)) ( преди 15 години )
    BRAVOS,be... Sega ve4e i Dacia stana hubava marka i daje ve4e q predpo4itali.Mnogo interesno.Mai tezi momci sigurno imat opel4eta i sega tejko prejivqvat 4e lubimata im kola 6te q vzemat italiancite,ama koi znae kak pluete i po Dacia , ama sega bila HUBAVA.Kak taka izvednuj stana hubava,be?Ei nqkoi lujat ama se kusat...
  • #23
    :) ( преди 15 години )
    Ха,така,някой май много ги заболя от това,че ФИАТ напредва.За справка от 50те години до 80те години и началото на 90те години,те са били четвърти производител в света след Германия,САЩ и Япония.Дори в един период до около 70те са и трети,понеже японския "бум" започва едва тогава.А,като се замислим,това не е малък период от време и не е чак толкова отдавна.А,като гледам историята се завърта отново.Е,тогава не е имало корейски и китайски коли,а французите едва от 15 - 20 години станаха фактор.
  • #22
    belov ( преди 15 години )
    razbira se smenil sam maslo vazdu6en filtar ama tova i na drugata kola smenqvam a i na vsqka se smenqva na opredelen period ta dori i perioda mina na puntoto no si varvi i ne 6traka ni6to
  • #21
    belov ( преди 15 години )
    benzin
  • #20
    до belov ( преди 15 години )
    Punto без ремонт две години..?!?! ... няма такъв филм!Лъжеш!
fallback
Последни