fallback

Toyota модернизира двигателите на Auris

Toyota модернизира Auris като добави нови двигатели на модела.

Най-съществената промяна идва от изцяло новия бензинов двигател с обем 1.6 литра, наречен  Valvematic. Той ще замени досегашния 1.6 VVT-i. Новият агрегат е с подобрена технология на клапаните, което го прави по-ефективен и с  по-нисък разход на гориво в сравнение със досегашния. В същото време мощността му е по-висока с 8 к.с. и достига 131 к.с. Вредните емисии от CO2 са камалени и от 166 г/км при досегашния двигател с обем 1.6 литра, падат на 153 г/км. Новият двигател се комбинира с механична скоростна кутия с шест степени, а като екстра се предлага и Multimode transmission, която позволява да се избира между механичен и автоматичен режим на работа. С трансмисията Multimode разходът на гориво е още по-нисък, според производителите на 100 км Auris ще изразходва 5.2 литра.  Двигателят на Auris 1.33 VVT-i със системата stop/start представен миналата година с Auris остава без промени. Всеки от дизеловите агрегати предлагани с модела също е модернизиран и сега има по-нисък разход на гориво и по-ниски вредни емисии.
Тагове:
fallback
  • #46
    raiko ( преди 15 години )
    Никъде не съм писал за Евро 5 при Хюндай.Както и да е.
  • #45
    do raiko ( преди 15 години )
    Oshte edin update.Na Folksvagen dizelite sashto sa Evro 5. No na Hyundai sa evro 4. Az hyundai gi haresvam mnogo,ti ne si misli 4e ne gi haresvam.No ti prakaliava6 i govori6 neverni raboti. Hyundai praviat hybavi koli i ve4e sa po-zdravi koli ot nemskite, i ne se samniavam.
  • #44
    do raiko ( преди 15 години )
    Edin update.Toyota 2.2 D4D e evro 5!!! Procheti na saita na Toyota Germania.I mlakni s lajite.
  • #43
    до райко ( преди 15 години )
    I Toyota D4D D-Cat е най-чистият дизел на пазара.Там ХюндАЙ изобщо не фигурира.Дизелите на Тойота винаги са били и днес са на Тойота!!!Никога не са били Исузу-Исузу прави двигатели за товарни коли главно,те не са специализирани в леките коли.Ако продължаваш с детския си спор,дай линк да ти повярваме,но ти просто ЛЪЖЕШ!!!А в момента Хюндай нямат на пазара мощен дизел-ето къде са Хюндай!!Сега нямат на пазара дизел 180 коня 400нм,в бъдеще всички ще си подновят дизелите,това е ясно,но днес са назад
  • #42
    do raiko ( преди 15 години )
    Toyota има много по-богата гама двигатели от Хюндай!! Тойота има 1.0,1.33,1.4,1.5,1.6,1.8,2.0,2.2,2.4,3.0,4.5,5.7,5.0 и т.н. абе ти си абсолчтен незнайко,толкова си дезинформиран,че си смешен.Тойота има много повече двигатели !!! А Хюндай до преди 4 години слагаше дизели Митубиши.А Тойота винаги е била с Тойота дизели!
  • #41
    до райко ( преди 15 години )
    Я чети от елементарна култура,че Пасат дизела е еуРО 4 !!!! :http://***.nationwidevehiclecontracts.co.uk/Volkswagen_Passat_Est-5dr_20_Tdi_Sport_170_Dpf-14301-Technical.htm Ако много спориш,дай линк да видиме дали е еевро 5,защото е евро 4!!! А дизелите на Хюндай са ЕВРО 4 също!!!
  • #40
    raiko ( преди 15 години )
    Яриса не е лоша кола.Тя и мазда уж е качествена,но двама познато си купха Мазда6 и на двете скоростните кутии дадоха дефект в първите месеци.Но за VW може да се напише книга ....
  • #39
    is-f ( преди 15 години )
    ок и аз имах проблеми с ярис, даде дефект на втория месец и оп смениха ми го за нов авенсис. имам документи за това. но това не прави ярис лош автомобил.
  • #38
    raiko ( преди 15 години )
    Добре,но само не ни пращай снимки на Яриса на жена ти.Искаш да ни умориш от скука ли?
  • #37
    raiko ( преди 15 години )
    Пич,нищо против Тойота,но не ми вади от девет кладенеца вода,и недей така да мажеш само и само да ги искараш такива каквито не са.От елементарна култура трябваше да знаеш,че от края на 2008 дизела на VW е с норма Евро 5(2.0/170 к.с.).А Hyundai колкото и да ги оплюваш,за дизели,имат много по-богата гама мотори от Тойота (1.1 1.4 1.5 1.6 1.7(нов) 2.0 2.2 2.5 3.0 V6).
fallback
Последни