IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi отново хвърли ръкавица на BMW

Audi отново хвърли ръкавица на BMW, но този път баварците отговориха.

Audi отново хвърли ръкавица на BMW

Само преди няколко месеца ви запознахме със скандалната телевизионна реклама на новата А6. В нея популярният актьор Джейсън Стейтъм (Jason Statham), бягайки от преследвачите си, караше недозавиващ Mercedes и адски трудно за управление BMW. След като и двата автомобила отидоха в автоморгата, загубилият надежда Стейтъм откри новата Audi А6, с която успя да избяга по ефектен начин.

Както може би всички очаквахме, "войната" между Audi и BMW продължи, но този път по билбордовете на булевард Santa Monica в Южна Калифорния. Начало на "бойните действия" отново предприе Audi чрез билборд, рекламиращ новата A4. Предизвикателството към BMW бe отправено чрез надпис с едър шрифт, който гласеше: "Your move, BMW" (Ти си на ход, BМW).



Няколко дни по-късно баварската компания отвърна чрез билборд от другата страна на булеварда, изобразяващ новото BMW M3. Редом до спортната "тройка" на рекламното пано присъства и надпис "Checkmate" (шах и мат).



Преминаващите през булеварда приемат войната между двете компании с усмивка и с нетърпение очакват следващата серия скандални реклами.

Продължението тук







Припомняме ви, че всичко започна още през 2006 година, когато BMW пусна печатен рекламен материал, който гласеше: "Честитим на Audi спечелването на наградата кола на годината в ЮАР".  "От носителя на титлата световна кола на годината".



Разбира се, последва отговор от Audi. Малко след това компанията разпространи печатна реклама, която гласеше: "Честитим на BMW спечелването на титлата световна кола на годината". "От Audi, носител на шест поредни титли в надпреварата 24-те часа на Le Mans"



Може би всичко щеше да спре дотук, ако във "войната" не се бяха намесили и Subaru. Японците се включиха с печатна реклама, която гласеше: "Браво на BMW и Audi за победите им в конкурсите за красота". "От производителя на най-добрия двигател на годината"



Последни във "войната" се включиха Bentley, които имаха и последната дума в спора. Макар и без рекламен текст, тяхната реклама сама по себе си говори много и прекратява развихрилия се спор между автопроизводителите.



"Примирието" обаче бе кратко. "Войната" отново се разрази в Русия през 2007 година, след като Audi пусна реклама за навигационна система, специално разработена за руския пазар.



В Бавария явно само това са чакали, за да натрият носа на конкуренцията с поредната си титла. Тяхната реклама гласеше: "Докато другите превеждат навигационни системи, ние създадохме най-добрия двигател в света".



Така се стигна дотук. Битката на автопроизводителите през годините беше вълнуваща и ние вярваме, че най-интересното тепърва предстои.

През годините сме били свидетели на още подобни случаи. Не само германските производители отправят предизвикателства към конкуренцията, чрез рекламите си.

Подобна "война" се бе разразила между Vovlo и Saab в битката за най-сигурен автомобил. Тогава Saab предприе атака, пускайки рекламен материал който гласеше: "Да катастрофираш с Volvo e напълно безопасно". "Ако си седнал с Saab".



Интересното в случая е че "войната" се пренася и сред феновете на Audi и BMW. Ето тази снимка се появи преди време в интернет пространството с надпис който гласи: "Ето това се случва когато нямаш Quattro"



Феновете на BMW веднага подготвиха отговор: "Ето какво се случва когато имаш Quattro"




Продължението тук

0 от 500
  • #52
    1 rate up comment 0 rate down comment
    greenWorld ( преди 15 години )
    bravo postarali ste se za statiqta :).Moeto mnenie e 4e v avotmorgite opredleno ima pove4e BMW otkolkoto AUDI i mislq 4e quattro e mnogo po nadejna i efikasna sistema ot kolkoto zadnoto predavane . Ne slu4aino BMW vzeha masovo da si pravqt modelite sus Xdrive sus zakusnenie ot okolo 2-3 desetiletiq .Kolkoto do zadnoto predavane to e za pista ne za ejednevna upotreba ot 18 godishni samoubiici!
  • #51
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до qwerty ( преди 15 години )
    бла,бла,.... въшкарчетата си пишат за недостижими неща,и се чувстват "съпричастни към марката",.. ле ле,болни мозъци ..,не,че някой е седял дори в такива коли ,най-много в някой дърт ***,в който тъпия немец е с..рал и п..кал,хи,хи,.... продължавайте не спирайте,голям смях с вас,баламурници!
  • #50
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ................ ( преди 15 години )
    az sum fen na BMW vupreki 4e nqmam takova karal sum po4ti vsi4ki nemski marki koito se imat za ne6to i audi i mercedes kvo da vi kaja vsi4ki si imat nqkvo predimstvo no kato povedenie na putq i udovolstvieto ot 6ofiraneto BMW si e BMW koito e probval znae koito ne e da probva
  • #49
    1 rate up comment 0 rate down comment
    bg ( преди 15 години )
    nai me iskefi reklamata na BENTLEY
  • #48
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BMW owner ( преди 15 години )
    аааааааа!!!!Супер яко.Гадното е че в чужбина и нормалните хора могат да си купят такива коли.А иначе в БГ мутрите от тия реклами нищо няма да вдянат:)
  • #47
    1 rate up comment 0 rate down comment
    az ( преди 15 години )
    to4no!!!
  • #46
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Антипростак ( преди 15 години )
    b.d.s., недей да обиждаш така себеподобните си.
  • #45
    1 rate up comment 0 rate down comment
    b.d.s. ( преди 15 години )
    *** тъпанарите дет сте ,Аудито е кола за разбирачи а не за селски голтаци кат вас е чукундури.Карайте си КОМПАКТА 1.6 и зимата слагайте веригите и се кефете е шматки .Бси дървените глави.Всяка марка в определен момент надминава другата и след 2-4 г. обрат. АМАМА ВИЕ *** *** *** се прайте на кавали със слските си кошници.
  • #44
    1 rate up comment 0 rate down comment
    DDD ( преди 15 години )
    DO The_DJ!... emi ima vreme 6te vidish i tova kato porasne6 malko i razbere6 4e svetlinni godini e samo izraz...***
  • #43
    2 rate up comment 0 rate down comment
    qwerty ( преди 15 години )
    Мдааа виждам всички ги познаваш.. Много обичам да чета коментари като твоя. Глупав си и некадърен и си мислиш ,че всички приличат на теб.. Първо не слагай всички под общ знаменател. Второ запомни едно нещо! Не е нужно да си женен за Мис. България ,за да можеш да оцениш красивите жени. Същото е и тук. Не е нужно да карам Бугати Вейрон ,за да знам ,че е по-добра кола от БМВ М3 примерно. Така ,че всеки си има мнение и може да го сподели дори и да кара москвич.==