Audi отново хвърли ръкавица на BMW, но този път баварците отговориха.
Само преди няколко месеца ви запознахме със скандалната телевизионна реклама на новата А6. В нея популярният актьор Джейсън Стейтъм (Jason Statham), бягайки от преследвачите си, караше недозавиващ Mercedes и адски трудно за управление BMW. След като и двата автомобила отидоха в автоморгата, загубилият надежда Стейтъм откри новата Audi А6, с която успя да избяга по ефектен начин.Както може би всички очаквахме, "войната" между Audi и BMW продължи, но този път по билбордовете на булевард Santa Monica в Южна Калифорния. Начало на "бойните действия" отново предприе Audi чрез билборд, рекламиращ новата A4. Предизвикателството към BMW бe отправено чрез надпис с едър шрифт, който гласеше: "Your move, BMW" (Ти си на ход, BМW).Няколко дни по-късно баварската компания отвърна чрез билборд от другата страна на булеварда, изобразяващ новото BMW M3. Редом до спортната "тройка" на рекламното пано присъства и надпис "Checkmate" (шах и мат).Преминаващите през булеварда приемат войната между двете компании с усмивка и с нетърпение очакват следващата серия скандални реклами.Продължението тукПрипомняме ви, че всичко започна още през 2006 година, когато BMW пусна печатен рекламен материал, който гласеше: "Честитим на Audi спечелването на наградата кола на годината в ЮАР". "От носителя на титлата световна кола на годината".Разбира се, последва отговор от Audi. Малко след това компанията разпространи печатна реклама, която гласеше: "Честитим на BMW спечелването на титлата световна кола на годината". "От Audi, носител на шест поредни титли в надпреварата 24-те часа на Le Mans"Може би всичко щеше да спре дотук, ако във "войната" не се бяха намесили и Subaru. Японците се включиха с печатна реклама, която гласеше: "Браво на BMW и Audi за победите им в конкурсите за красота". "От производителя на най-добрия двигател на годината"Последни във "войната" се включиха Bentley, които имаха и последната дума в спора. Макар и без рекламен текст, тяхната реклама сама по себе си говори много и прекратява развихрилия се спор между автопроизводителите."Примирието" обаче бе кратко. "Войната" отново се разрази в Русия през 2007 година, след като Audi пусна реклама за навигационна система, специално разработена за руския пазар.В Бавария явно само това са чакали, за да натрият носа на конкуренцията с поредната си титла. Тяхната реклама гласеше: "Докато другите превеждат навигационни системи, ние създадохме най-добрия двигател в света".Така се стигна дотук. Битката на автопроизводителите през годините беше вълнуваща и ние вярваме, че най-интересното тепърва предстои.През годините сме били свидетели на още подобни случаи. Не само германските производители отправят предизвикателства към конкуренцията, чрез рекламите си.Подобна "война" се бе разразила между Vovlo и Saab в битката за най-сигурен автомобил. Тогава Saab предприе атака, пускайки рекламен материал който гласеше: "Да катастрофираш с Volvo e напълно безопасно". "Ако си седнал с Saab".Интересното в случая е че "войната" се пренася и сред феновете на Audi и BMW. Ето тази снимка се появи преди време в интернет пространството с надпис който гласи: "Ето това се случва когато нямаш Quattro"Феновете на BMW веднага подготвиха отговор: "Ето какво се случва когато имаш Quattro"Продължението тук