fallback

Първи информации за новото поколение нa Ford Focus

Британското списание Auto Express публикува първата информация за новото поколение на един от най-популярните в Европа модели в компактния клас - Ford Focus.

Колата ще бъде на европейските пазари през 2010 г., заедно с новото поколение и на  мини вана C-Max. Според източниците на изданието, новият Focus ще бъде изпълнен в стила на концепцията Iosis Max и ще има съвършено различни двигатели от досегашните. Базов ще бъде турбобензиновият агрегат с обем един литър (!), като ще има два варианта на мощност – 89 и 108 к.с. Наред с променения външен вид, новото поколение на Ford Focus ще бъде с огромен панорамен стъклен покрив, ще има стандартно камера за наблюдение пространството зад автомобила, съвсем нова централна конзола с дисплей, наречен от производителите HMI - Human Machine Interface, какъвто познаваме от Mondeo. Платформата на новия Focus ще бъде модернизирана версия на досегашната. Освен еднолитров агрегат, сред гамата на двигателите ще видим и бензинов турбодвигател с обем 1.6 литра, отново с две версии на мощност - 148 и 178 к.с. Дизеловите турбодвигатели ще бъдат с обем 1.6 и 2.0 литра, с различни варианти на мощността, от  128 до 197 к.с. Всички двигатели ще бъдат комбинирани с механична скоростна кутия с шест степени или с PowerShift с два съединителя. Новото поколение на Ford Focus ще има и версия със системата за автоматично спиране и стартиране на двигателя. Новият Focus ще бъде произвеждан в завода на  Ford в Заарлуи, Германия, докато мини вана C-Max ще се произвежда в испанския завод на Ford във Валенсия.
Тагове:
fallback
  • #21
    Mamut ( преди 15 години )
    Дизайна не е лош, ама качеството на FORD всеки го знае. За копирането: на мен ми прилича на Toyota Yaris "дълга база".
  • #20
    N_i_D ( преди 15 години )
    По повод на копирането, Ford създаде този дизай още когато всички автомобили бяха ръбати и класически. За тези които се интересуват от отдавна от автомобилният свят, това бе далечната 1997 г. с появата на FordFocus и завършеният New Age Design. След това всички автомобилни фирми започнаха да копират от дизайна на Ford. Така че копиращите са други, колеги.
  • #19
    GTE ( преди 15 години )
    Това купе на Форда ми прилича яко взаимствано от Ксара Пикасото, което в далечната 98 година пусна такъв еднообеник. Разбира се новото Ц4 Пикасо вече е много по-добро от старото. Форда също ме кефи като дизайн. Според мен този дизайн ще се наложи и ще измести разните му там седани. По-скоро ми е интересен ресурса и капацитета на този двигател 1000 кубика. Също така и разхода ми е интересен.
  • #18
    mad ( преди 15 години )
    фейслифт,но верно с много копиране
  • #17
    Пешо ( преди 15 години )
    Харесва ми дизайна по-добре е от стария :P
  • #16
    ast ( преди 15 години )
    "красив,комфортен,здрав и икономичен..." този пич цепи мрака!!!Яко се подиграва с фодчето!На всеки е ясно,че не е нито едно от четерите,но не се подигравай така с марката.
  • #15
    fff ( преди 15 години )
    Кой ви каза, че това ще е дизайна на новия Фокус. Най-вероято това е предположение на някого, илюстрация на списанието. Толкова рано никой не разкрива дизайна. Но ми харесва това, че ще има само турбо бензини, идва времето пак да започнем да караме бензинови двигатели, ще са икономични като дизеловите и също с висок въртящ момент в ниските обороти.
  • #14
    rumen ( преди 15 години )
    mnogo sa zle ford
  • #13
    ast ( преди 15 години )
    за парите си бил добър...!!!Че той сегашния никак не е евтин,за такава посредствена колица!Голфа го утрепва от всекъде...
  • #12
    fuuuuu ( преди 15 години )
    смело изкопиран от кой бе льохмани ? от кой ? стига сте ръсили глупости, глобализацията ще слива все повече и повече дизайна на масовите коли. Единствените индивидуалисти, ще са народните щайги. Там никой не ще да "копира" :РФокуса е прекрасен. КОй му прави двигателите, въобще не ме интересува. За парите си е идеален автомобил, красив, комфортен, здрав и икономичен. Боли ме за "народно мислещите"
fallback
Последни