fallback

Във Франция могат да си купят ново Sandero за 11 500 лева

Световната икономическа криза откри неочаквано широки хоризонти за Dacia.

Първоначално автомобилите произвеждани в Румъния бяха предназначени преобладаващо за развиващите се пазари в централна и източна Европа. Logan, а сега и Sandero обаче, се оказват търсени и на пазарите в развитите страни. Високото качество с изключително ниска цена се оказа привлекателна комбинация и за французите. Сега Dacia пуска модел на   Sandero работещ на бензин и на газ  (LPG) с двигател 1.4 и мощност 75 к.с. Най-интересното при него е цената – 5 900 евро (около 11 500 лева). Всъщност цената на автомобила започва от 8 900 евро, но ако закупи този автомобил, френският купувач получава правителствен бонус от 2000 евро за придобиване на нов еко-автомобил. Ако към това се прибави и връщане за вторична обработка  на стар автомобил се получава още един бонус от 1000 евро. Така цената стига до доста привлекателните 5 900 евро, с които започнахме. Sandero се произвежда в Румъния при спазването на всички френски стандарти и се продава с марката на Dacia или на Renault в зависимост от пазара.
Тагове:
fallback
  • #11
    plamen ( преди 15 години )
    карам сандеро от 5 месеца добра е за нейният клас всички екстри от 2 месеца и на газ голяма икономия на париза парите си е на добро ниво 10г кола е около 5-8 хил лв но после идват и др проблеми новото е най-добро дадоха ми 4 г гаранция
  • #10
    Донко ( преди 15 години )
    Цената е за автомобил без ABS и без серво на волана - оборудван с такива е *** више!!!За другите екстри да не говорим.
  • #9
    evgeni.kaev ( преди 15 години )
    Na vaprosa na Nomer 3-Kogato podskochat mravkite,no nai-sigurnoto e,kogato francuzite doidat tuk.Na nashite glavanaci,vaobshte da ne se nadyavame.No francuzite ne sa ludi,polzuvat glavite si po prednaznachenie.A,osven tova,veche sa ni yali "poparata"("Blgarrenault").Taka,che shte si karame na "vtora upotreba".
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    В България този фабричния модел на Дачия Сандеро с пропан -бутана дали се продава вече, че ние както винаги изоставаме.
  • #7
    Донко ( преди 15 години )
    Тука не ти дават тука само ти вземат!
  • #6
    .... ( преди 15 години )
    Izklu4itelno to4en i pravilen komentar ot N;5. Tyk vseki gleda markata i razbita se tq trqbva da bude germanska,Dori da e na 10-godi6na kola 4e i po-stara. Nikoga nqma da se opravime.
  • #5
    Анонимен ( преди 15 години )
    'Високото качество с изключително ниска цена се оказа привлекателна комбинация и за французите.'...бих добавил и липсата на български комплекси
  • #4
    козаря ( преди 15 години )
    прекалено ясно е как, гилотоната и 300 кратуни да фръкнат на жълтите павета, та малко след това...
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    кога ли нашета държавна политика ще достигне френската?
  • #2
    Blake ( преди 15 години )
    Айде научете се най-накрая, че LPG е пропан-бутан, а CNG - метан. Това се отнася и за журналистите, щото тука съм чел много погрешни статии по темата.
fallback
Последни