fallback

Серийна Dacia Duster ще видим още идната година

Серийна версия на Dacia Duster, концепцията която видяхме в Женева, ще се появи на пазара още през 2010 г.

Според източници от румънската фирма, серийната версия на SUV автомобила ще бъде показана след една година отново на автомобилния салон в Женева.  Серийната версия на новия SUV ще има размери идентични с концепцията. В интериора ще бъдат запазени нестандартните седалки, които ще могат да се разполагат в различна конфигурация. Колата ще има версия с предаване на движението 4х4, но стандартно ще бъде със задвижване само на предните колела. Скоростната кутия ще бъде механична, но отново ще има версия с автоматична трансмисия. Двигателят ще бъде показания с концепцията турбодизел 1.5dCi с мощност 103 к.с., но наред с него бъдещия Duster ще се предлага и с бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с. и с двулитров турбобензинов двигател с мощност 170 к.с. Интересно е, че румънското правителство ще участва във финансирането на развойната дейност за първия SUV на Dacia като ще отпусне 10 милиона евро от общата сума 100 милиона евро, която е нужна за разработка на серийната версия на Duster. 
Тагове:
fallback
  • #27
    Незнаен ( преди 14 години )
    Не знам колко от вас момчета са карали и поддържали DACIA, но повечето не сте в час. Да не говорим, че не знаете правописа. Преди няколко дни четох отзиви за DACIA-та, един колега съобщи, че от година-две карат такива автомобили (DACIA Logan), като служебни. Освен, че са навъртяли по 140-150 000км. други забележки нямат. :-) Разбира се, за такъв пробег се полагат съответните смени на масло, филтри, шарнири, накрайници и тям подобни консумативи. Така, че опичайте си акъла. Пари-качество ха ха ха.
  • #26
    Veliko Tarnovo ( преди 14 години )
    Аз искам да кажа че никога не бих си купил френска кола.Аз карам VW passat B5 и съм много доволен.А нисан откакто ползват двигателите на рено чувам страшно лоши птзиви.Аз немога да разбера защо не си го признаете че френските коли нестават за нищо.Особено двигателите на рено dci.
  • #25
    Сивов ( преди 14 години )
    "Дачия дръпна яко пред Skoda" Пич, *** се прегледай някъде. При любимата ти дачийка сервото на волана е срещу заплащане (за сравнение при Лада Калина не е). Щкода няма модел без серво. Ако не са фирмите и бакшишите никой няма да купи Дачия
  • #24
    Сивов ( преди 14 години )
    Защо сравнявате Шкода с Рено? Първата октавия преди 1999 струва повече от Меган 2004? Защо ли? Защото Шкодата е безпроблемна, здрава и с евтина поддръжка, а Реното е недоразумение с ужасяващо скъпи части и списък с дефекти колкота тел. указател. Дачия може да я сравнявате с Лада, Шкода нямат модел в суперниският им клас.
  • #23
    Найден Андонов ( преди 15 години )
    колега... явно си много навътре в политиката на ауди, фолксваген и шкода...Шкода, от както е под крилото на Фолксваген груп:1: се изработва от дизайнерския екип на фолксваген груп2: ползва двигателите на фолксваген3: работния процес се ръководи от немски инженери на Фолксваген груп.4: Шкода не се прави вече в Чехия, а в Словакия в завода на Фолксваген в Братислава...
  • #22
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    Ауди/Фолксваген да но шкода им взима само двигателите недеи така...
  • #21
    Найден Андонов ( преди 15 години )
    Незнам какъв е спора, но моля те не сравнявай Шкода с Рено или Дачия... все пак тук говорим за Ауди/Фолксваген Груп и Рено са светлинни години назад.
  • #20
    Arthur Morgan ( преди 15 години )
    Moga samo da pohvalya Reno i Dacia. Pomislete nad slednoto - mnogo proizvoditeli na avtomobili zalitnaha po t.n. naptedak zaradi samiya napredak. kakvo imam predvid? Naprimer upravlenieto na el. staklata predi 10 godini stavashe s obiknovenni butoni, koito direktno zatvaryaha verigata na motorcheto. Karal sa Reno 5, Reno 19, Reno 21 s takiva butoni - rabotyat po 15 godini bez greshka! Sega za novite -malki "nezhni" kopchenca podavashti signal na nyakakva elektronika, tya pak puska motorcheto i sled 3 godini /okolo kraya na garanciyata!! / neshto se precakva i opaaa - tryabva da vi smenim elektornnoto blokche. Ta kakvo napraviha Reno - vzeha si stari i raboteshti tehnicheski resheniya, izpitana platforma i okachvane / Clio II/, i napraviha nova obvivka / Sandero /nikakvi novovavedeniya, no sam siguren / a veroyatno i francuzite/ che Daciite shte rabotyat bezproblemno godini. I eto normalen avtomobil za malko pari. Samo , priznavam, benzinovite im motori ne sa dobri - 8 klapana, golyam razhod za moshnostta si. Dizelite nyamat greshka - savremenni motori s visoka nadezhnost i nisak razhod.
  • #19
    renault megane ( преди 15 години )
    za SUPERB shkoda awe vidqh i harakteristikite e emi nz dali i nz zashto ti haresva renault megana coupe ili pak laguna coupe emi po harakteristiki sa po dobri ot skapanata ti shkoda a dacia ima vreme da raste za sega nz dali e po golqma ot shkoda
  • #18
    w96 ( преди 15 години )
    Според италианското автосписание от ноември 2008 Октавия и Голф са,забалажи,на последните две места в класа си!Стара платформа-късото междуосие ги прави къси вътре,и супер тесни.Базовите им мотори са направо от музея-8 клапанови,и разхода на гориво убива и минималното удоволствие от шофирането,няма такъя *** никъде!Другите двигатели така оскъпяват колта,че я правят тотално безмислена,предвид адски старата платформа!И като добавиш лощото поведение на пътя,синтетичния волан ,и дървената возия,то ... нищо не остава!Особено шкодата е правят на нищо,супер недомислица,на последно място.Всичко са пред Голф и Октавия,и Астра и Фокус и Хюндай i30 и Пежо 308.
fallback
Последни