fallback

Нови снимки и информация за Hyundai Equus

Корейците разкриха интериора и задвижващите агрегати на своя флагшип.

Както вече писахме, новият Hyundai Equus ще се композира на платформата на отличения Genesis и ще бъде по-достъпна алтернатива на автомобили, като Lexus LS и Mercedes-Benz S-Class.Първоначалната информация, гласеше, че флагшипът на Hyundai ще бъде обозначен като Genesis LWB или i90, но сега стана ясно, че новият модел ще носи името Hyundai Equus, познато от предшественика му от 90-те години на миналия век.Агрегатите, които ще се интегрират в новия Equus са 3.8-литров "Lambda" V6, доставящ 290 конски сили и 4.6-литров "Tau" V8, произвеждащ 365 конски сили. От компанията заявиха, че работят и върху два нови турбо-агрегата с обем 4.6 и 5.5 литра, които също ще се интегрират в новия Equus.От новите интериорни снимки на луксозния автомобил, освен VIP комфортът, ясно личи и напомнящия на BMW iDrive бутон, с който ще се управляват всички функции на новия Equus. Флагшипът на Hyundai ще предлага най-модерните технологии и екстри присъщи на изтънчените представители в този клас, като новост ще бъдат адаптивните LED светлини и системата за контрол на стабилността.Hyundai Equus ще стъпи на корейският пазар през месец март 2009-та, а година по-късно продажбите му ще стартират и на територията на САЩ.
Тагове:
fallback
  • #28
    Анонимен ( преди 15 години )
    Трябва да си много пристрастен за да кажеш, че Форд и Опел са зле в сравнение с тази плагиатска марка.Тук май половината работите за хуйдай, а този сайт не пропуска и ден без да им направи реклама.Това копие на S-класа някои се опитват да го изкарат по-добро от оригинала.Дори са копирали и часовника на таблото.
  • #27
    M3 ( преди 15 години )
    ПОНЕ WIKIPEDIA ЧЕТЕТЕ, ПРЕДИ ДА СЕ УСЕРЕТЕ И ТУК...СЕЛЯЦИ!!1."iDrive (1st Gen)Debuted in September 2001 with the BMW E65/E66 7-Series and was based on Microsoft Windows CE for Automotive.This can easily be seen when the system reboots or restarts after a software crash displaying a "Windows CE" logo."2."The Audi Multi Media Interface, commonly abbreviated to MMI, is an in-car user interface system developed by Audi, and implemented in most of its latest series of cars/automobiles since 2004.It is similar to BMW's iDrive system, though MMI has generally been better received by the motoring press." А за COMMAND na Merc ДА НЕ ГОВОРИМ,ЧЕ...!
  • #26
    on.on ( преди 15 години )
    В дизайна на Ауди има приемственост,има нещо супер немско,в добрия смисъл!Докато при БМВ и Мерцедес,не знаеш какво ще последва.Ford и Opel,средна хубост,дори по-скоро към зле.А по темата:съвсем скоро на Хюндай ще им остане само един проблем-имиджа!Другото вече го имат.
  • #25
    iavor ( преди 15 години )
    karam slugebna sonica ,suprer kaliaska e
  • #24
    Анонимен ( преди 15 години )
    Хората купуват Хюндай защото е ефтин,а Мерцедес защото е Мерцедес.Не всичко в един автомобил е надежност/цена, той трябва да носи удоволствие,имидж и индивидуалност.Хюндай правеха грозни ,но добри автомобили.В последно време дизайнът им е чисто плагиатство и загубиха своята идентичност.Да VW правят грозни коли, от качество им няма и следа,скъпи са и залагат на остарели технологии,но вървят по своя път.Форд и Опел доста напреднаха последните години, както по отношение на качеството така и с дизайна.Японците са #1.Мазда и Хонда са невероятни автомобили без никакви забележки.Тойота малко им куца динамиката и донякъде дизайна при малките автомобили.БМВ е с трагичен дизайн, но във всяко друго отношение са на първите места.Ауди станаха банални, все едно гледаш една и съща кола в различен мащаб.За спагети и минети не ми се говори.Всичко това е лично мнение и никого не ангажирам с него.
  • #23
    on.on ( преди 15 години )
    Но Ауди имат нещо,което БМВ и Мерцедес загубиха.Има индивидуалността на типичната луксозна немска лимузина.Сякаш дизайна им е вечен!За това им прощавам техническите недомислици.Докато БМВ с настоящата 3-та,5-та и 7-*** серия сякаш изпаднаха в безизходица.Х3 и Х5,някаква идея започва от предницата,но не стига до задницата.БМВ няма индивудалност.От тях по-зле са само Мерцедес.Там положението е отчайващо.За тях наистина нямам думи.Всичко приключи някъде в края на 80-те.
  • #22
    on.on ( преди 15 години )
    И италианските фенове да престанат да твърдят,че Common rail била измислена от Фиат.Да,ама не!Първа е една малка швейцарска фирма,занимаваща се с подобряване процеса на горене при дизелите.От Фиат проявяват интерес и поръчват от тях.Дори в първите години направо швейцарците им разработвали различните варианти за двигателите.После Бош купува патента от швейцарците.
  • #21
    0n.0n ( преди 15 години )
    Какви пиези-инжектори на дизелите са изобретили Ауди...?!Ей,това вече граничи с невежство!Те едва миналата година направиха първия common-rail,не се излагай!И цялата с-*** им е на Bosch.
  • #20
    nqkoisi ( преди 15 години )
    Awe kvoto i da govorite,karam Elantra ot 2004 disel 126 konq i moga da vi kaja che si otparq duparata.
  • #19
    Adelina Iv. ( преди 15 години )
    момчета,мисля,че когато купуваш автомобил и взимаш решение на базата историята на марката,това е доста незряло.Вие ме учудвате!За мен е по-важно конкретния модел,двигател,купе обслужване,гаранция... "Историята на марката" звучи някак ... несериозно.Поне от гледна точка на качеството. Като следя пресата европейските призводители нещо не оглавяват челото,ами средата и дъното.За каква история говорим,след като те самите не се поучат от нея!Това е мнението ми на редови потребител,извинявам се,че ви се бъркам!
fallback
Последни