fallback

Новото Porsche 911 уби пилота си

Според информацията, тест пилотът е загинал на място, при фатален инцидент с новото Porsche 911(998) Convertible.

Тест пилотът, 51-годишният инженер с 25-годишно минало във Porsche, чието име не се споменава, е загинал при катастрофа на високоскоростен аутобан в Германия.Инцидентът е станал около 2:45 часа на няколко километра след отбивката за град Вайтерщад (Weiterstadt).Говорителят на компанията заяви, че причините за инцидента тепърва ще се изясняват, но загиналият пилот е бил сред най-опитните изпитатели във Porsche.Според свидетели на катастрофата, новото Porsche 911(998) Convertible се е движело с висока скорост по "A5 Autobahn" в участък без ограничение на скоростта, следвано от още един прототип - Porsche Panamera. В инцидента не е участвал друг автомобил. Пилотът на кабриото изгубил контрол над колата и се врязал в предпазната мантинела с много висока скорост.
Тагове:
fallback
  • #14
    flat6 ( преди 15 години )
    Rado, tova e taka, az taka ili inache govoreh principno v parvia mi komentar, a ne konkretno za sluchaia.
  • #13
    Rado ( преди 15 години )
    Ei hora govorite malko na izust, koito e navlizal v predmeta mehanika i po-skoro statika znae che zdravinata na dadena zavisi ne samo ot materiala, dosta golqma chast se dylji na geometriqta na konstrukciqta. Mnogo trudno moje da se opredeli koq kola shte se dyrji po-ustoichivi pri udar, prosto zashtoto udarite vinagi sa razlichni, syotwetno i silite koito deistvat. Shteshe da se sluchi 99% syshtoto i normalno 911, pokriva nqma kak da predpazi shofiora v dadenata situaciq.
  • #12
    flat6 ( преди 15 години )
    Blago, govorim za dve razlichni neshta. Cabrioto naistina e po-tejko zashtoto s usileno i utejneno shasi se opitva da kompensira namalena ustoichivost na usukvane poradi lipsvasht pokriv. Poradi tova veroiatno shasito na cabrioto e po-zdravo ot tova na kupe. No tova po-tejko shasi ne pravi kolata po-zdrava pri padane na tavan (deto go niama), ili pri chelen ili stranichen udar, ili pri katastrofa s visoka skorost kato v sluchaia. Taka che zdravinata za koiato govorish ne igrae rolia v sluchaia. Zatvoreno kupe s tavan, dori i po-leko kato masa, bi zashtitilo po-dobre patnicite pri pochti vsichki varianti proizshestvia.
  • #11
    jiko ( преди 15 години )
    Pri4inata e ,4e prednicata na kolata e dosta niska i na snimkata se vijda dori 4e mantinelata e povdignata ,prednicata e vlqzla pod neq i poradi visokata skorost napravo go e obezglavila ,ako be6e po -visoka nadali 6te6e da ne pomogne mantinelata,ni qvno trqbva 6vabite da pomislqt 4e po autobanite im se dvijat i takiva koli s niski prednici
  • #10
    Blago ( преди 15 години )
    flat6, бъркаш се за здравината на кабрио-то.Винаги кабрио-то е по-тежко от купето. Сам можеш да си отговориш защо.Иначе аз така като гледам мантинелата си е свършила работата, до колкото е можала. Изкривила се е от удара, при което колата е влезнала под нея и се е повдигнала. Все си мисля, че Немците знаят как се правят пътища. Не сме ние тези, които да ги учиме, камо ли да им даваме пример с нашите перфектни пътища.
  • #9
    V ( преди 15 години )
    Няма никакво значение височината на мантинелата, и по-ниско да беше все тая...Btw двигатела на порше е отзад до колкото знам...вижда се и на снимките
  • #8
    flat6 ( преди 15 години )
    osven tova pri takava skorost dali kolata shte udari mantinelata s 30 cm po-nadolu (kakto v sluchaia) ili 30 cm po-nagore (i da izleti i se prizemi v gorichkata otsreshta) e vapros na 100% kasmet i shans, a ne na matematika. Osven tova kakto i da se udari, kato e visoka skorostta i kolata e kabrio (= namalena zdravina na konstrukciata) i oceliavaneto e shans 1 na strashno mnogo.. taka che opichaite si povedenieto na patia, a test-pilota bog da go prosti, za sajalenie vsichko se sluchva!
  • #7
    Иво ( преди 15 години )
    Вижте,който и автомобил да е,ако се движи с 180-200 км и се ударите както ще да е,няма много голям шанс да оцелеете,с над 150 км,един велик пилот казва че набирате номера на господ да ви прибере.Така,че нито мантинелите,нито колата ами скоростта е убиеца,ако ще и волво ударете с тази скорост,пак ще имате резултат равен на смърт.Най-важното е че спортните автомобили никак не са сигурни при удар.Рядко има смъртни случаи понеже автомобилите са малко.Ако бяха масови щеше да има мн жертви.И дано някой ден някой да разработи система която да ви гарантира оцеляване с над 150-защото сега няма.
  • #6
    DDD ( преди 15 години )
    IMC e prav za6toto v slu4aq prednoto staklo e poelo udara a bronqta i dvigatelq sa po4ti nezasegnati ako beshe po niska mantinelata moje bi imashe po golqm 6ans da ocelee
  • #5
    IMC ( преди 15 години )
    Така като гледам снимките ми идва на ум че може би немците не са си проектирали мантинелите както трябва, защото ако беше малко по-ниска мантинелата човекът (поне според мен) би имал доста по-голям шанс да оцелее.
fallback
Последни