fallback

Jaguar XF с нова дизелова версия

Днес Jaguar оповести първата официална информация за новата дизелова версия на седана XF - Diesel S.

Това ще бъде най-мощната версия на Jaguar произвеждана досега с турбодизелов двигател. Тя ще се появи в продажба в Европа от март следващата година, съобщава британското списание Car. Дизеловият Jaguar ще бъде с трилитровия двигател с шест цилиндъра и две турбини. Първата турбина е с променлива геометрия на лопатките и работи до 2 800 об/мин, след което при по-високи обороти се включва втората турбина с по-висока мощност. Според представители на Jaguar, подобна схема подобрява ефективността на двигателя и намалява неговия разход. Максималната мощност на двигателя е 271 к.с. Той се комбинира с автоматична скоростна кутия с шест предавки. Максималният му въртящ момент е 600 Nm. Според производителите средния комбиниран разход на Jaguar XF Diesel S е 6.8 литра. Равнището на вредни емисии CO2 е 179 г/км. Автомобилът ускорява от място до 100 км/час за 5.9 секунди. Максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час. Новата версия ще се отличава от другите и по малкия спойлер на капака на багажника, надписите "S" по каросерията и в интериора и 20 инчовите лети джанти с нов дизайн. Наред с тази версия, на седана ще бъде монтирана и по-слаба версия на същия двигател, като при нея мощността ще бъде 236 к.с. Досега с Jaguar XF се предлагаше само един дизелов двигател с обем 2.7 литра и мощност 207 к.с. След появата на новия трилитров агрегат, стария ще бъде изваден от производство.
Тагове:
fallback
  • #9
    Jaggy ( преди 15 години )
    а при 2800 се включва по-малката.
  • #8
    Jaggy ( преди 15 години )
    Ми в официалния сайт поше 240 кс (177кВ) и 275 (202кВ). А за турбините, четох и официалната прес информация и там с това акцентират, че системата не е както пеи БМВ или други би-турбо а обратното. Голямата турбина с променливи ламели нагнетява от някъде 1000 - 1200 (по-спомен)променяйки оптимално се
  • #7
    DeadFox ( преди 15 години )
    Доколкото съм запознат с турбо ситемите, по-склонен съм да вярвам на това тук. Става въпрос за така нареченото каскадно пълнене което е точно това малка турбина в ниските на която целта е да дава повече въртящ момент отколкото коне и втора която се вклюва във високите обороти вече когато са нужни и повече конски сили. Иначе да вариянтите ще са два на този двигател 271 и 236 к.с.
  • #6
    Jaggy ( преди 15 години )
    Странно, другаде четох ще единят ще е 275 а другия 240 к.с, ама кой брои. Но ми е интересно и друго четох че първата турбина с променливата геометрия на лопатките е по голяма и тя не спира при 2800 а просто тогава се включвала по малката, но по-бързооборотна втора и за това межди 80 и 120 имало яко ускорение, нещо от сорта на 2 сек
  • #5
    DeadFox ( преди 15 години )
    Поради некадърноста на сервизите на Мото-Пфое не си взехме новия Джаг показан по-горе :(
  • #4
    DeadFox ( преди 15 години )
    Имахме три години S-type с 2,7 литровия дизел и вървеше доста а разхода извънгрдско при 140-160 варираше в границите 6,5-7 л/100км. А доволствието от карането му бе невероятно, никой в тозиклас не можеше да му се опре нито А6 2,7TDI нито Е270CDI.Знам сега ще ме разкъсат сектантите ама това което пиша в момента се базира на личен опит с колата.А този новия не искам и да си представям каква машина ще е. Жалко че в Мото-Пфое нищо не разбират от Ягуар и подръжката е под всякаква критика.
  • #3
    martu ( преди 15 години )
    хах jag винаги са ме радвали особено старите jagove с 2та кръгли фара мн радва и XF а и щом почнаха нафтови печки да прават еееекстра хах
  • #2
    igrata ( преди 15 години )
    kato 4eta kvo pi6e tva 6te mn dobar dizelov motor br br
  • #1
    MERCEDES W116 ( преди 15 години )
    JAG FOREVER!!!
fallback
Последни