IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ЖЕГЛОВ: "АВТОСАЛОНЪТ В СОФИЯ ДОСТИГНА МАЩАБИ, КОИТО НАЛАГАТ ПРОВЕЖДАНЕ В ДВЕ ВЕРСИИ"

Ивайло Жеглов, управител на Експо Тим ООД за Автомобилния салон в София пред www.automediapro.com

ЖЕГЛОВ:
Какво наложи разделянето на Автомобилния салона на два сегмента?И.Ж.: В световната практика е прието леките и товарните автомобили да се представят в отделни изложения. През 2005 година Автомобилен салон София достигна до равнище и мащаби, които наложиха  да се провежда в две версии. Съюзът на вносителите на автомобили в България взе решение през нечетните години /когато изложението е в календара на OICA/ да се представят леките автомобили, а през четните години - лекотоварни и товарни автомобили и други видове специализирана транспортна техника.
 
Какви са предимствата и какви са недостатъците на разделянето?И.Ж.: Основно предимство, както за изложителите, така и за посетителите на Автомобилен салон София е отделянето на широко форматния сегмент на леките автомобили от бизнес сегмента на товарните и специализираните превозни средства. Това дава възможност за представяне на повече марки и модели в съответния сегмент и за по-голям избор.
Що се отнася до недостатъците - най-същественият е, че през четните години в София, някои автомобилни фирми няма да могат да покажат своите премиери.    Какви са очакванията от Автомобилен салон София 2006?
И.Ж.: Надяваме се, че организирането на специализирано изложение за товарни автомобили в България ще  бъде изключително полезно за дистрибутори, превозвачи, тур оператори, строителни фирми, шофьори, ученици от транспортни училища и много други сектори от бизнеса. Спецификата на Автомобилен салон София 2006 предполага броят на посетителите да се ограничи на 10 - 20 хиляди, но те да са основно от бизнес средите.Колко фирми са се регистрирали за участие и какъв брой очаквате?И.Ж.: Подготовката на Автомобилен салон София 2006 започна още през юли миналата година. До момента фирмите изложители са над 60, като 22 от тях са членове на СВАБ. Средният размер на експозиционните щандове за лекотоварни и тежкотоварни автомобили, пикапи и специализирани превозни средства, автобуси и микробуси, подемно-транспортна и пътно-строителна техника е около 400 квадратни метра. Средната площ на изложбените щандове за гуми, авточасти, масла, добавки, оборудване за сервизи и бензиностанции, лизингови и застрахователни услуги и други е около 30 квадратни метра. Все още има възможност за включването на нови изложители, но общо взето, изложбените площи  са пълни на 90 процента и скоро няма да има свободни места.Какви ще са начините на популяризация на събитието?И.Ж.: И тази година Автомобилен салон София 2006 ще бъде популяризиран активно чрез медиите - телевизия, радио, преса. Ще поставим на оживени места билбордове, транспаранти, хоругви и плакати. Новото е директния мейлинг - ще изпратим покани за  бизнес посещение  на голяма част от фирмите в нашата страна. Подготвя се и богата съпътстваща програма, семинари, пресконференции и други изяви за посетителите на изложението.Какво е бъдещето на Салона за товарни автомобили?И.Ж.: В цял свят има големи специализирани автомобилни изложения, насочени към бизнеса.
Време беше да се появи такова изложение и в България. Можем да кажем, че  то вече е факт и  със сигурност има бъдеще, тъй като икономиката на нашата страна се развива и има потребност от обновяване на транспортните средства в големи мащаби. Разбира се, в най-скоро време СВАБ  ще кандидатства за включването му  в международния календар на ОICA.Какви автомобилни изложения организира "Експо Тим" през тази година?
И.Ж.: Преди всички е Автомобилен салон София 2006, които ще се проведе в от 9 до 18 юни в Интер Експо Център. За повече информация използвайте сайта www.sofia.motorshow.bg
След това следват:
Автомобилен салон Варна 2006
Дворец на културата и спорта (26 август - 03 септември)
Изложение за всички видове нови автомобили, резервни части, гуми, масла, автоаксесоари
Автомобилен салон Пловдив 2006
Международен панаир Пловдив (25 - 30 септември),    
Изложение за всички видове нови автомобили
Автомобил на годината
(декември 2006, София)
Конкурс на Съюза на вносителите на автомобили в България и Прес Авто Клуб България. Провежда се по правилата на европейското състезание Автомобил на годината Справка за Експо Тим ООД:"Експо Тим" ООД членува в  Европейската асоциация на организаторите на изложения, в  AmCham и в Trade Network.
Като дългогодишен партньор на Съюза на вносителите на автомобили в България /СВАБ/  "Експо Тим" организира през периода 1997 - 2005 година следните Автомобилни изложения:
Автомобилен салон София - от 1997 до 2005 година - 9 издания;
Автомобилен салон Варна - от 2000 до 2005 година - 6 издания;
Автомобилен салон Пловдив - от 2002 до 2005 - 4 издания;
Коледен автомобилен салон - от 2000 до 2001 - 2 издания.И конкурсите:
Автомобил на годината  - 2002, 2003, 2004, 2005 година - 4 издания;
Мис Автосалон - от 1997 до 2005 година - 9 издания.
Други изложения, които предизвикаха интереса на посетителите са:
Home Techno - изложение за аудио/видео техника и електродомакински уреди;
Бирфест - презентация и договаряне на производителите и търговците на бира
Детски рай - изложение за детски стоки и играчки;Международна деликатесна зона, Експо Спорт, Еко Стил, Конкурс Уреди на годината.
0 от 500