fallback

Все пак ще има серийна версия на Citroen GT

Спомняте си концепцията, която представиха в Париж преди два месеца Citroen и Sony Playstation.

Концепцията Citroen Gran Turismo изглеждаше толкова нереално футуристична, че малко хора можеха да мислят за сериен вариант. Сега немислимото става факт. Автомобилът ще има серийна версия, наистина силно ограничена едва до 20 броя. Жан-Пиер Плое (Jean-Pierre Ploué), новият директор по дизайна в PSA Peugeot Citroen, обяви производствените планове за този модел, но не даде други подробности освен бройката на автомобилите които ще бъдат произведени. Citroen GT е дълъг пет метра и има интериор на състезателен автомобил с алуминиева предпазна рама. Вратите са тип „крило на чайка” (gullwing), настройващ се спойлер и двигател разположен по средата на платформата. Все още не се знае нищо за двигателят на серийната версия и дали той ще бъде електрически, като е при играта на Sony. 
Тагове:
fallback
  • #24
    greenWorld ( преди 15 години )
    i po temata - da pohvalq i az francuzite za dizaina
  • #23
    greenWorld ( преди 15 години )
    Tozi piklio Wicked ve4e ne moga da go iztraq .Muhlio, i da imash smeshnoto si pejo (v koeto se sumnqvam 6toto si piklio ) si go karai tam i qj *** i si pravi musta4ki ot *** i se maji po gurba ,i stiga zatrupva sus gluposti horata .VAG bile zle - *** "kompetenten".
  • #22
    torongil ( преди 15 години )
    Пропуснах да спомена, че моята *** е набор '93 2.0i 8v И е автоматик който все още железен.
  • #21
    torongil ( преди 15 години )
    Френските автомобили винаги са били иновативни, авангардни, комфортни и пр.. При немските повечето от прехвалената прецизност е ПРОПАГАНДА. Прочетете малко история и факти за Немската машина за пропаганда и начините на действие. според мен ВСИЧКИ са един дол дренки на тема качество (5години и после нова) Мога да дам много примери за това колко надеждна е немската машина и колко френската (всичко е до задкормилно устройство и ПОДДРЪЖКА) С моята френска *** съм изминал повече от 60 000км за година и половина и до ден днешен не ме е предавала на пътя, но я подържам като по учебник. Дърпал съм с нея вече над 10 автомобила при какви ли не ситуации и повечето от тях Немски, но това нее критерии. Фен съм на неските марки Ауди, БМВ (макар че новата Х5-ца на един приятел за 20 000км които и навъртя за последната година влезе 16 пъти в сервиз), Мерцедес Бенц (На шефа S-класата 4-и пъти влиза като му смениха Турбина, предни вазглавници на 4-матика,и още някои странни за проблеми неща на стойност 47 000лв)
  • #20
    SilverBot ( преди 15 години )
    Майко, какъв дизайн, събра ми очите.
  • #19
    r16 ( преди 15 години )
    Само в японското е истината...
  • #18
    Cerber ( преди 15 години )
    Tova,koeto izliza ot Germany,vinagi shte e po-dobro ot tova,koeto pravqt svirkarite
  • #17
    Алекс ( преди 15 години )
    Абе Анонимни приятелю, какви са тия комплексарски глупости, които си захванал за поредните величия на немците ... това от какъв зор го пишеш и то относно пускането на поредна революционна машина от Ситроен - първите сложили Предно, Дискове, Хидравлика, Хидроусилване на волана, Семи-матик, Активно, Завиващи фарове, олекотен таван за нисък център на теж., нощно виждане, детектори за кола отпред и то много преди "сандъците" от Германия да бъдат обурудвани с такива неща ... та Голф се продаваше до 98-*** с карборатори бе и великите Ауди Б4 ... това се счита за нещо нормално при немците дървеното и гадното и елементарното е на почит ... нали са измислили ерзаца ...
  • #16
    Анонимен ( преди 15 години )
    Хайде преди да пишете прочетете нещо. Ще бъде 646 к.с. 1400 кг .
  • #15
    Анонимен ( преди 15 години )
    На коментара на номер 7 много се смях! Наистина има страхотен вид пред другите "плюшени мечета"! Аз бих карал такова, само да не е с предно предаване. Ако ще и с 4 цилиндров 2.0 дизел 140 коня да е!
fallback
Последни