През 2009 г. Peugeot 308 ще се предлага в Европа с двигатели имащи по-нисък разход на гориво.
Нова ще бъде версията на популярния 2.0 HDi, като този агрегат вече ще отговаря на изискванията на нормите за опазване на околната среда Euro 5.
Друга промяна ще бъде механичната скоростна кутия с шест предавки, която стандартно ще се предлага с бензиновия двигател 1.6. При новата версия на двигателя 2.0 HDi FAP е повишена мощността от 100 kW на 103 kW, като в същото време комбинираният среден разход е паднал с 0.2 литра на 100 км, до 5.3 литра. При двигателят 1.6 HDi FAP (88 kW), при версия 308 SW, също пада разходът на гориво от 5.1 на 4.9-5.0 (според оборудването).. Това е станало заради новите гуми Energy Saver. При най-силният бензинов турбодвигател 1.6 THP с мощност 110 kW, стандартно ще се монтира скоростна кутия с шест степени. Това заедно с новите гуми Energy Saver намалява средния комбиниран разход с 0.1 литра на 100 км, до 7.0 литра. Освен споменатите двигатели, при
Peugeot 308 и през 2009 г. ще се монтират агрегатите 1.4 VTi (70 kW), 1.6 VTi (88 kW) и 1.6 HDi (66 kW).
С Peugeot 308 ще се предлага от януари 2009 и новата навигационна система WIP Nav, която е със седем инчов дисплей и информация запаметена в SD карта. Новата навигационна система ще се предлага в Германия за 950 евро.