fallback

Audi показва състезателния R8 GT3 в Есен

От Audi обявиха, че ще покажат за първи път състезателната версия на R8 на предстоящия специализиран автомобилен салон в Essen, който се открива утре.

Това е автомобилно изложение за фабрични тунингови и спортни автомобили. Състезателното Audi R8 GT3 е с мощност надвишаваща 500 к.с. Движението се предава към задните колела чрез новата спортна скоростна кутия на Audi с шест предавки. Окачването на R8 GT3 ще бъде променено, но като цяло частите са от серийната версия. Този автомобил ще участва в редица пистови състезателни серии по света. В продажба ще бъде от есента на 2009 г. 
Тагове:
fallback
  • #19
    quattro GmbH ( преди 15 години )
    haha zatfa Audi R8 2007 beshe izbrana ot Top Gear pred nissan gt-r.....na superbarz lqv zavoi nissana ne pomradva!Audito ne samo 4e pomradva,no i go pravi tfa kaza Djeremi Klarksyn sled kato kara i dvete koli..vse pak staroto R8 e ''samo 420'' konq ami predstavete si tfa kfo she prai kato e nad 500
  • #18
    GERMAN SUPLEX ( преди 15 години )
    No.14 obosnovise konkretno za "prosto kachestvoto e nai visoko " .Nyakak si povarhnostno zvuchi.V sluchaya za sportnite modeli na Audi ,pobedite v Le Mans 24 Hour race ,American Le Mans Series ,Sebring 12 Hour race krasnorechivo govoryat za kachestvo i prevazhodstvo .Za fenovete na Audi stana izvestno , che trikratniya shampion R10 TDI shte bade zamenen ot noviya R15 TDI v Le Mans 24 Hour !
  • #17
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ami NANI prodavat se qvno,6tom v plovdiv ve4e ima 2-3 GT-R,a sym 4uval 4e izlizalo dosta skypo za bylgariq ;)
  • #16
    Анонимен ( преди 15 години )
    Японките са най-продавани заради американския пазар! Защото Япония има договори за облекчена търговия със САЩ. Преди всички да се усетят и да започнат да правят в държавата дестинация, това е било огромен плюс! Като това се комбинира със слабата конкуренция на назадничавите американски производители, се прави много добро име! До скоро японските модели бяха 90% съобразени с американския пазар, а е малко смешно и европейските марки да започнат да си правят автомобилите само за Америка.
  • #15
    Анонимен ( преди 15 години )
    никога американските мъсъл карс не са превъзхождали европейските портни автомобили! От 20-те години до сега. Единственото по-добро е цената и толкова!Ако ставняваш американските класически модели от 60-те с масовите автомобили в Европа, която още не се е възстановила от след военната криза - да, но ако ги сравняваш с водещите модели малко говориш глупости! Май забравяш държавите с най-развити спортни автомобили по това време - Италия и Великобритания. 70-те са свързани с тотално превъзходство на Порше, както и доста от 80-те! При това от двигател под 3 литра! Сравнението с американските класици е глупаво, защото въпреки огромните си мощни двигатели, те са тежали доста над 2 тона, имали са смешни скоростни кутий и често неадекватни спирачки! Единствената им сила е било на правата..
  • #14
    badi ( преди 15 години )
    Va6ite komentari sa ot tipa "ot iskaro po golemo i po dalboko nema", sled kato nqmate dopir do qposnki koli zaradi slabiq marketing v Balgariq za evropa negovorq v Germaniq poslednite 5godini se radvat na mnogo po4itateli i prodajbi nqmate pravo kazvate koi sa po dobri ,kato sa po dobri nemskite za6to qponskite sa nai prodavnite v sveta prosto ka4estvoto e nai visoko pri tqh,tva go osaznaha ve4e amerikancite, sega red na germancite nie balgarite sme posledni kakto vinagi vav vsi4ko i do posledno 6te kupuvame tova koeto ni se nalga ne tova koeto e nai dobro.
  • #13
    GERMAN SUPLEX ( преди 15 години )
    Germanskoto avtomobilostroene e bilo vinagi i shte prodalzhava da bade vav vazhod ! A shto se otnasya do avtomobilniya sport nai titulovanite marki sa evropeiskite.Za fenovete na Audi Frank Biela shte pokazhe na kakvo e sposoben s noviya zvyar R8GT3.
  • #12
    badi ( преди 15 години )
    Ne6tata sa savsem prosti sqka marka koli e dobra za opredelen tip avtomobili nemoje da ima penklier da sa nai dobri v vsi4ko,"kogato iska6 hlqb ne otiva6 v aptekata".Kolkoto do germanskite sportni postijenie mislq 4e te sa samo prez 80te nai mnogo do na4aloto na 90te careerite na porsche, m seriite na bmw nai ve4e M6,Sl600 na mercedes,a predi tova do kraq na 70te nai dobrite sportni koli sa amerikanskite American muscle na si4koto otogore visi4ki amerikanski marki sa im bili super mo6ni kolite i sa bili dostapni za vseki.A ot na4aloto na 90te qsnskoto avtomobilostroene poema kormiloto s puskane na pazara na redica super sportni dostapni koli.
  • #11
    NANI ( преди 15 години )
    Za men germanskoto e nai-dobro,p1k kvoto iskate razpravqite!Nissan izkaraha edna kola i se usrahte da q hvalite,prodavala se bila,kade gi vide teq prodajbi tolkova?Na vsi4koto otgore preuveli4avat v1zmojnostite na kolata,vqrno dob1r e GT-R,no vse pak..... aide molq vi se.Zashto kato e tolkova b1rz ne se s1glasqvat na oficialen dvuboi s Porsche?Mai samo laqt ot dale4e.Bih predpo4el da karam sporten model ot "trite marki" ili Porsche,kefqt me mnogo pove4e kato viziq i harakter.Tova e moeto mnenie
  • #10
    INSSANE ( преди 15 години )
    Нема как тая пръдня да се продава нормално освен за ненормални след като NISSAN ГО ПРАВИ НАЙ- ДОБРЕ !!!!Умреха германските шпилки ИМА криза -требе технология:))Дръпнатите очета отдавна са в час
fallback
Последни