fallback

Opel Insignia стана „Кола на годината 2009” в Европа

Opel Insignia спечели наградата за „Европейска кола на годината 2009”.

Преди да станат ясни крайните резултати, прогнозите клоняха за победа на Ford Fiesta. Това можеше да се случи реално, защото в крайното класиране Opel Insignia е само с една точка пред Ford Fiesta. Наградата се дава след гласуване на 59 европейски автомобилни журналисти от 23 страни. Първото място на Insignia бе подсигурено с 321 точки, като Fiesta е втора с 320 точки. VW Golf остана трети между крайните седем финалисти с 223 гочки. Главният редактор на списание Autocar Стив Кропли (Steve Cropley), съобщи резултатите в качеството си на вицепрезидент на журито по избирането на „Кола на годината” 2009. “Insignia и Fiesta са две брилянтни коли. Утеха за второто място на Ford е силната подкрепа за техния автомобил” казва Кропли. Ожесточената надпревара за наградата през 2009 г. се илюстрира и от факта, че Insignia печели максималния брой гласове от 20 членове на журито, а Fiesta от 19. Като цяло поражението на Fiesta е доста разочароващо за Ford, защото през 2001 г. по същия начин Mondeo загуби само с една точка от Alfa Romeo 147. През 2009 г. четвърти остава Citroen C5 (198 точки), пета е Alfa Romeo MiTo (148 точки), шеста е Skoda Superb (144 точки) и седми Renault Megane (121 точки). Наградата за „Кола на годината 2009” ще бъде връчена на GM и Opel Insignia на специална церемония през януари 2009 г. В анкетата на Automedia.bg за „Кола на годината 2009”, читателите са поставили на първо място Golf VI, на второ място е класиран Opel Insignia, а на трeто Alfa Romeo MiTo.
Тагове:
fallback
  • #16
    Belmondo ( преди 15 години )
    Стига сте хвалили другите марки. Опел си е опел. Затаете дъх и се вслушайте внимателно в тишината. Ще чуете само шума от гниенето на Опелите.И за да не се ядосвате ви предлагам да идете на почивка с някоя туристическа агенция. Като Вива Турс например ( ***.vivatours-bg.com )=.
  • #15
    мистери ( преди 15 години )
    Абе то и Форд МОНДЕО беше кола на годината ама после като почнаха да я карат НЕМАШЕ ТАКЪВ ***!!!!
  • #14
    caruzu ( преди 15 години )
    До всички изказващи мнение тук Много а много внимателно проучете кога опел пуска в серийно производство инсигниа и ще разберете за какъв *** става дума,Изрично удсловие е колата която участва в конкурса да се продава поне в пет страни поне от 6 месеца.ВСИЧКИ АМА ВСИЧКИ КОЛИ КОИТО СЕ ТЕСТВАТ ОТ НАИ ГОЛЕМИТЕ ЕВРОПЕИСКИ ИЗДАНИЯ СА ОТ ТАКА НАРЕЧЕНАТА ПРЕДСЕРИИНА ПАРТИДА. и АКО НЕ СЕ ЛЪЖА ОФИЦИАЛНОТО ПРЕДСАВЯНЕ НА иНСИГНИЯ БЕШЕ ПРЕЗ КЪСНОТО ЛЯТО НА АВТОСАЛОНА В ЛОНДОН.А РЕАЛНОТО ПРОИЗВОДСТВО СТАРТИРА В КЪСНАТА ЕСЕН, Е ЗА КАКВА КОЛА НА ГОДИНАТА ГОВОРИМ.P.S. Инсигния може наистина да е добра кола ама за следващата година.
  • #13
    manntraxx ( преди 15 години )
    Честито :]Радвам се, че Опел спечели, понеже съм фен на марката. Въпреки че мислех, че ще спечели нещо по-малко.Дано се измъкнат от кризата и продължат да ни радват с хубави коли :)
  • #12
    upor ( преди 15 години )
    Опелчето и според мен е най-доброто от тези 3-те финалиста. Стига сте пяли за отдавна забравени минуси на тази марка - след като излязоха новите поколения на Опел - проблемът с рьждата е решен. Това че тук повечето не можем да си позволим кола след 2005-6 година - не значи, че хората не са я развили и подобрили. Огромен плюс на Опел е и стандартното оборудване - на т.нар. "народен" Голф му броят даже ел. огледалата за екстра - какво му е "народното" в това? Колкото до фалитите - ще видим в условията на криза дали така добре ще вървят възхваляваните, но и адски скъпи BMW, AUDI, MERCEDES.
  • #11
    Анонимен ( преди 15 години )
    Единствиния котор със задраскана емблема кръгла нула. ГРЕШКА ЧОВЕШКА???
  • #10
    Анонимен ( преди 15 години )
    Az sym karal sy6to kola na godinata - 1965g. fiat 124 ili po-izvesta u nas kato Jiguli ot bratskia syvetski syiuz.
  • #9
    opel4ever ( преди 15 години )
    Браво!заслужено стана кола на годината...добре 4е не избраха тоя курник голфато на ни6то не блъска
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    Карал съм кола на годината - Фиат Брава - кола на годината за 1995 година, моята закупена като нова през 1997 г. - и от тогава тази класация не я взимам насериозно.
  • #7
    Анонимен ( преди 15 години )
    Явно журналистите са по-добре запознати от хората тук, за да гласуват така. Не може да се плюе по нещо което още не си виждал. За мен и Опел и Форд са направили голяма крачка напред поне в дизайна. Не виждам защо ще отличават Голфа като няма кой знае каква разлика от предшественика си. Явно не искат да рискуват с по-голяма промяна от така досадният вече дизайн.
fallback
Последни