Toyota Camry е най-добре продаваният седан от среден клас в Северна Америка. Затова появата на новото, шесто поколение на автомобила, предизвика доста голям интерес, при това не само в Америка. Този интерес беше оправдан, защото сега Тойота представя в средния клас един автомобил, който наистина се приближава до перфектния.
За разлика от предишни поколения на Camry това, което виждаме сега, наистина е постижение в дизайна. Като се започне от радиаторната решетка и се свърши със задните светлини всеки детайл в новата Toyota Camry наистина е изпипан. Силуетът на автомобила е по-динамичен и агресивен от този, на което и да е от предходните пет поколения на Camry. Това е визуалният ефект от удължената предница и плавното снижаване в задната част на автомобила. Може би именно задницата на автомобила изглежда най-добре.
Стилистиката на задните светлини е близка до тази на Lexus IS 350, но е с по-изчистени линии. Интериорът на новата Toyota Camry определено принадлежи на автомобил от по-горен клас. Това важи и за дизайна, и за качеството на използваните материали, и за качеството на изработката. Седалките са изработени отлично, като предлагат всестранна подкрепа за тялото. Поведението на автомобила на пътя също се приближава до перфектното. Toyota Camry се държи като спортен автомобил, взима завоите сигурно и дава увереност на водача с качествата на електро-механичната кормилна система. Не по малка увереност вдъхват и спирачките, с нови дискове на 4-те колела, ABS като стандартнo оборудване и електронно разпределяне на спирачната сила. Шестстепенната скоростна кутия има кадифено мек ход, може да бъде използвана в автоматичен или в ръчен режим на превключване.
Голяма част от удоволствието от управлението на новата Toyota Camry идва от качествата на двигателя. Той също така е нов V6 с обем 3.5 литра и мощност от 268 к.с. Има двойни камери над цилиндровите глави и по 4 клапана на цилиндър, които работят с технологията на Тойота VVT-i (Variable Valve Timing with intelligence). Двигателят предлага гладък ход и в същото време забележима мощност. Допълнителна сигурност внася и системата на Тойота за контрол на стабилността (VSC). Toyota Camry се предлага и в по-слаб вариант с 4 цилиндров двигател, имащ мощност 158 к.с. и петстепенна ръчна или автоматична скоростна кутия.
Качествата на този автомобил, макар и доста по-различни от този екипиран с V6 агрегат, също така са добри, а поведението му на пътя запазва спортните си характеристики. Предимство при него е относително ниското потребление на гориво - 9.8 литра на 100 км градски цикъл и 6.5 литра на 100 км извън града. При шестцилиндровия двигател тези стойности са съответно 10.7 и 7.7 литра на 100 км. Toyota Camry e може би най-добре екипирания седан от среден клас. Дори в базисното обзавеждането не липсва нищо, като се започне от автоматична климатична система с филтър за купето, аудиосистема с радио, CD и MP3 player и жак за i-Pod и се сигне до телескопичен волан, електрически прозорци, автоматично заключващи се врати, отваряне без ключ, темпомат, електрически външни огледала и пр.
В по-горните степени на оборудване екстрите естествено са още повече. Най-евтината версия на Toyota Camry в Америка започва с цена от 25 800 долара, а най-скъпата стига до 42 000 долара. С това което предлага, новото поколение на Toyota Camry няма как да отстъпи първото място по продажби в Америка сред седаните от среден клас.