+ икономичен, лесен за управление, добра видимост, поцинкована каросерия- малък багажник, тясно пространство отзад, малко елементи за сигурността, слаби спирачки
История на модела1/99 Представяне на модела. Единствен вариант с 3 врати. Мотор: 1.3 литров бензинов с 65 к.с. Скоростна кутия: 5-степенна ръчна и безстепенна CVT-автоматик. 2 еърбега, серво на волана и ABS серийно.6/00 Серийното оборудване обогатено с оборотомер и електрически външни огледала1/02 Прекратяване производството на моделаХонда притежава имидж на престижна японска марка, не всичките й модели обаче съответстват на тази представа.При симпатичните малки градски автомобили не всичко, което блести, е златно.Ако си послужим с мащабите на VW: Логото ще заема в гаража ви място, колкото едно Поло, вътре обаче е широко, колкото в Лупо. Комфортът е относителен, окачването - твърдо, седалките - евтино тапицирани. Пакетът за сигурността също оставя отворени въпроси: Например - Защо автомобил, представен 99 г. няма странични еърбегове, а коланите за седящите опред не могат да се регулират на височина? Все пак ABS и 2 еърбега са на борда, а поведението на пътя, абстрахирайки се от дългия спирачен път, е сигурно и добро. Въпреки всички конструктивни недостатъци, има достатъчно причини да се решите в полза на Лого: лесен за управление, икономичен и надежден.
Най-често срещани повреди: Редки проблеми с имобилайзера, разредени акумулатори, Обратно повикване в сервизите на моделите с CVT - автоматик, заради проблеми с ключа за запалване