На специална пресконференция ръководителите на TPCA днес обявиха, че ще повишат заетите със 100 души и ще направят нови инвестиции в размер на 60 милиона евро. Повишеният капацитет на производство се получава като се ускорява такта на производствената линия от 57 на 55 секунди. По-бързо се работи само в завода на Toyota в Япония.
Резултатът от текущата година се очаква да бъде добър, като ще се произведат с 11 500 автомобила повече от 2007 г, когато от завода са излезли 308 500 автомобила Toyota Aygo, Peugeot 107 и Citroën C1.
Най-големите пазари за микро автомобилите в Европа са в Италия, Франция, Великобритания, Германия и Холандия.
Още до края на годината ще видим трите малки коли с променена физиономия, като премиерата ще бъде на 3 декември на автомобилния салон в Болоня, Италия. Продажбите ще започнат от януари.
Промените ще бъдат главно във външния вид, двигателите и основните механични части ще останат непроменени.
Двигателите ще се сменят едва през 2011 г., когато вероятно ще се появи и новото поколение на малките автомобили. Тогава новият трицилиндров двигател на PSA Peugeot Citroen ще влезе в серийно производство. Това ще бъде агрегат с обем един литър и мощност от 51 до 74 kW.