Новата корейска мини кола е произвеждана на собствена платформа и има разстояние между осите 2525 мм (при Getz междуосието е 2451 мм). Според представители на Hyundai, автомобилът ще се продава първо в страните от Европейския съюз.
Колата е проектирана специално за европейските пазари, като е създадена в центъра на Hyundai в немския Рюселсхайм. Европейската версия на мини автомобила i20 е доста добре оборудвана.
Още в базисното изпълнение има климатик, MP3 плейър в аудиосистемата, многофункционален волан, индикатор за налягането на въздуха в гумите, четири електрически прозорци, 6 еърбега и др. Колата има стандартно ABS, електронна система за стабилност и система за разпределяне на спирачната сила.
Наред с това новият i20 ще се предлага с много голям избор от двигатели, което не е характерно за мини автомобилите. Два турбодизелови двигателя с обем 1.4 и 1.6 литра ще се предлагат в по две модификации на мощността. Първият е с мощност 75 и 90 к.с., а вторият с мощност 115 и 128 к.с. Бензиновите двигатели са три – с обем 1.2 литра и мощност 78 к.с., с обем 1.4 литра и мощност 100 к.с. и с обем 1.6 литра и мощност 126 к.с.
Всички двигатели се комбинират с механична скоростна кутия с пет степени, а като екстра може да се поръча и автомат с четири скорости, но само за версиите с бензинови двигатели с обем 1.4 и 1.6 литра. При версия с дизелов двигател с обем 1.6 литра ще може да се поръча и механична скоростна кутия с шест степени.
За сега нищо не е известно за цената на i20.