+ отличен автомобил, силни спирачки, точно превключване на скоростите, добра позиция на седалката- относително качество на изработката, твърде тясно пространство отзад, малък багажник, висок разход
История на модела11/96 Дебют на малкия автомобил с 3 врати. Еърбег за водача серийно, два бензинови мотора по 1.3 литра с 50 и 60 к.с. Вторият със серво7/97 Два еърбега серийно, ABS срещу доплащане10/98 Мощността на по-слабия мотор свалена до 49 к.с. (8/99 производството му спира)7/00 странични въздушни възглавници срещу доплащане6/00 Sportka и кабрио Streetka, двете с 1.6 литров бензинов мотор с 95 к.с.Заоблената форма крие доста твърд автомобил
Защо съпругът често е склонен да зареже лимузината и да вземе Ка-то на жена си? Защото пъргавината му вдига настроението. Мъникът взема завоите отлично - сервото обаче се подразбира. Не беше такъв случаят с по-слабата версия на мотора и затова никой не го купуваше. По-често се продаваше 1.3 литровия мотор с 60 к.с., който всъщност е прастаро желязо и харчи яко. Двигателите, предложени след 2002 година, са по-икономични и въртят много по-леко, но на пазара втора ръка все още не играят роля. Ка се движат предимно в града. Износването е голямо още при малко изминати километри. Може да се окаже, че автомобил от провинцията с повече километри на таблото е по-добрата покупка. Най-често срещани повреди:
Мотор: Шумен, поради износване на ударната вълна (96/97), прегаряне на гарнитурата на главата (до 2002), дефектни водни помпи, неуплътнени маркучи
Дефектни съединители до 2001
Блокираща ръчна спирачка (97/98)
Дефектиращи барабанни спирачки до 98 г.