Според официалните данни на немския производител ускорението на двата автомобила от място до 100 км/час е идентично – 4.6 секунди. Същото се отнася и до ускорението до 200 км/час – 14.9 секунди. Това се видяло странно на редакторите от EVO и те направили свой собствен тест.
Спринтът на R8 бил по-бърз в сравнение с този на RS6 Avant до към 90 мили в час (около 145 км/час). За Audi R8 са били потребни 4.1 секунди за да постигне от място 100 км/час и 8 секунди за да постигне 90 мили в час (145km/h), докато за Audi RS6 Avant до 100 км/час са били нужни 4.3 секунди, а до 145 км/час 8.3 секунди.
От 145 км/час нагоре обаче, започнало да се проявява предимството на комби модела с по-висока мощност. От място до 120 мили в час (193 км/час) за RS6 Avant били нужни 13.8 секунди, а до 150 мили в час (241 км/час) - 23.0 секунди. За Audi R8, съответно 14.6 и 25.0 секунди. ). При спринтът на 400 метра (четвърт миля) двете коли показали еднакъв резултат - 12.7 sсекунди.
Audi R8 се представя много по-добре при тестовете за скорост постигани на определена степен на предавка. Ускорение от 50 до 70 мили в час на четвърта R8 постига за 3.4 секунди, което е по-бързо с 0.3 секунди от времето на RS6, от 110 до 130мили в час на шеста предавка времето на R8 е 7.2 секунди, или с 2.6 секунди по-бързо от това на Avant.
При спирачната сила също по-добре се представя спортния автомобил, но предвид много по-ниското му тегло това не е изненада. От 100 мили в час (160 км/час) R8 спира на място за 4.1 секунди, докато на RS6 Avant за същото са нужни 4.3 секунди.
Списание EVO е извършило тестовете на двете супер аудита на пистата Autodrome в Бедфорд. Една обиколка от нея R8 направил за 1 мин. 26.5 секунди или с 1.4 секунди по-бързо от RS6 Avant.
Като цяло резултатите от теста дават предимство на R8. Но преди да правите крайни заключения помислете – сравняваме чисто спортен автомобил с едно луксозно, семейно комби, което побира купища багаж и пет души. Дали пък резултатите на комбито не са по-впечатляващи?