IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Golf GTI ще покажат в Париж

В скоро време Volkswagen ще покаже новото поколение на „горещата” версия на Golf GTI.

Volkswagen Golf GTI ще покажат в Париж
Това е един от най-популярните автомобили в своя клас, като премиерата ще бъде през октомври в Париж. Мощността ще бъде малко по-висока в сравнение със сегашния модел. Ще има и леки промени във външния вид в сравнение със стандартната версия. 


Golf GTI ще използва платформата на новото поколение VI с леки промени. Двигателят ще бъде турбобензинов, четирицилиндров с мощност 210 к.с. (157kW). Ако това е така, новият GTI ще е прибавил 10 к.с. в сравнение с досегашния модел. Така остава доста пространство за бъдещия R32, за който обаче все още не е ясно с какъв двигател ще бъде. 

Новият GTI най-вероятно ще бъде със съвсем нов двигател, при който ще видим технологията разработена от Audi за променливо отваряне на клапаните, която намалява разхода на гориво. 


Както показват първите шпионски снимки, Volkswagen ще промени слабо стила на новия GTI, като колата ще бъде с голяма оцветена в челно решетка, ще има двоен накрайник на ауспуха. Спирачната система Brembo ще бъде значително подобрена, с нови дискове с по-голям диаметър. Ще се появят и LED дневни светлини, а джантите ще са стандартно с размер 18 цола, а като екстра ще се предлагат и с размер 19 цола.  
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    badi07 ( преди 16 години )
    Уведомяваме висчки почитатели на марката както и на модела golf GTI ,че примиерата в Париж няма да се състои и ще бъде отложена поради липса на интерес.Вместо това тя ще се състои в Перник,България на същата дата където се очакват повече привърженици на модела, които ще изпозлват момента да покажат и старите си модели от 2 и 3 поколение на модела как са ги доразвили,ще се опитаме да запазиме масимално духа като няма да махаме черния найлон горе от сниките и ще добавим някой лепенки за стил.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kike ( преди 16 години )
    pi4agata e prav bmw e bmw kvi sa tia mizerni golfove be tikvi.6toto sa mnogo dobri zatova 6e falirat he.....
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    грую, не съм съгласен. Вече всеки рогач - гъзе (т.е. всеки втори) си кара би-ем-дабъл ю 3-ка, защото е по-голяма газария. По тази причина скоро се очаква би-ем-дабъл Ю да утроят производството на модела от 1995-та година, а фа-у-ве да закрият производството на гоулфа.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Грую ( преди 16 години )
    И Golf 106 да направят,пак ще си е ГОУФ! И пак рогач ще го кара! Хи-хи-хи!
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    dosta ste ludi.. tova e golf6 da ne ti e nqkoi golf 2ka ve priqteliu hahaha q da se kriish nqkade barje
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    badi ( преди 16 години )
    Kak primera v Parij da nqma pe4atna gre6ka mislq 4e primerta bi trqbvalo dae v Pernik.
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Грую ( преди 16 години )
    Особености Новият модел се отличава и с куп нови екстри: поставка за чаша пред CD плейъра, по-висок километраж, бели калъфчета за седалки с фирмената марка и атрактивна по-висока цена. Освен всички нововъведения, окачването остава все така твърдо, за да гарантира, че колата ще издържи на огромното натоварване от силата на аудио системата. Налице е първото земно превозно средство, оптимизирано за пласмент и на други планети. Возилото е проектирано за изместване на класическия луноход на NASA в т.н. лунобег, който през следващите лунни мисии ще превърне повърхността на Луната в Голф игрище.Golf-a не е модел на VW. За нашата действителност това определено си е диагноза. Golf VI е модел на Pernik Heavy Industries, по-точно на секретния му отдел, който се занимава със слънчевото притегляне и отблъскване. Поради нуждата от повишаване на мощността на мотора по заявка на редовните потребители, от PHI са се отказали от двигателя със студен водороден синтез, заменяйки го с малко по-неикономичния, но значително по-мощен термоядрен micro point агрегат. Решението на инженерите на фирмата да махнат радиационната и биологична защита в спортния му вариант придава още повече агресивност на колата, естествено безопасността на водача не е тотално пренебрегната - за това са се погрижили специалистите от "Росатомекспортстрой", като са монтирали в седалките вложки от специален материал "C-arton", чиито технически данни за сега се пазят в тайна. Говори се само, че са използвани за конструктивен елемент в руските ракети "Столичная" и "Мягкая серебряная". И в двата модела - спортния и градския - има интегриран софтуер на фирмата за навигационни продукти "Hanzel und Grattel GMBH", с които моментално можете да си намерите километража, дори и да се е търкулнал под седалката. В градския модел е предвидено място за малка торбичка с покупки вдясно от голямата бас туба на задната седалка. Използвани технологии Отразителна дъбилна боя Новият модел Голф се доставя със сребриста отразяваща боя, която служи за предпазване от слънчевото лъчение, което на Луната не се филтрира от атмосфера... 2F2F система за ускорение 2 Fast 2 Furious системата за ускорение е специална разработка на БАН (патентен номер 22-7684-13), по-известна на български като Фифи. Тя служи за фокусиране на тягата на Бас тубите към пропелера. GuZaR система Специална система за защита при катастрофа. В седалката има специални активни магнити "Д-р Ливайн", които придържат поцинкования ланец на шофьора при сблъсък и го предпазват от камшичен удар. Поставката за чаша пък се прибира, като така се елиминира риска за панталона на шофьора. На мястото на белите калъфки на седалките са монтирани специални ортопедични калъфки с NASA светлинни и звукови ефекти. Блиц-крик система Специална система за въртене на гуми. Скрито монтиран под колелата крик повдига колата за по-добро въртене на гумите на едно място. Дроп-стоп система Специална система са спиране, която намалява спирачния път под 1 метър за 100 км/ч. При активиране на системата колата автоматично се насочва към най-близкия водоем, река, дере или море, в което да падне колата. А за още по-големите фенове, Голф VII предлага груба сила от 850 коня - на практика се оказва най-бързата кола на планетата, дава ускорение от 0 до 100 км за рекордните 2.2 секунди. Разход на гориво 5-6 на 100. Цената й варира от 20000 Eur до 26000 Еur в зависимост от мястото на закупуванe. От 1-ви април официално ще се предлага и у нас. По материали от сайта http://dreal.net.