Audi показа новия TT-S през януари в Детройт.
След това последваха версии на автомобила с дизелов двигател TDI с обем 2.0 литра и с бензиновия 1.8 TFSI, който е базисен за модела. Скоро обаче, пред нас ще бъде нещо интересно – най-бързият сериен вариант на ТТ. Това е Audi TT RS, който ще видим като купе и като роудстер вероятно към средата на идната година.
Имаше планове колата да бъде пусната към края на тази година, но премиерата беше отложена, защото се оказа, че новият двигател на този автомобил има нужда от повече тестове. Audi планира да използва този двигател и при новия вариант RS на хечбека A3. Този модел ще се появи скоро след премиерата на TT-RS. Новият двигател за двата модела ще бъде пет цилиндров би-турбо с мощност между 350 к.с. (260kW) и 390 к.с. (291kW). Предишният двигател VR6 отпадна бързо от сметките, защото не пасваше на новата турбо стратегия на Audi. Сега двигателят ще бъде редови с пет цилиндъра, но в същото време много компактен. Той ще бъде само с 6 см по-широк от четирицилиндровия 2.0L TFSI. Това се дължи на относително малкия размер на цилиндрите в новия агрегат, който ще има работен обем 2.5 литра. Докато RS3 е пазен все още в тайна, новият TT-RS беше забелязан при тестове на Нюрбургринг. Макар при тестовете като „муле” да е използван TT-S, ключовите характеристики на RS личат. Огромните перфорирани спирачни дискове и електронно управляван заден спойлер от карбон подсказват, че колата всъщност е RS.