fallback

Abt Audi RS6: още тяга за суперкомбито

Фабрично двигателят V10-TFSI на Аudi RS6 Avant има максимална мощност от 580 конски сили и 650 Nm максимален въртящ момент.

За едно комби това е повече от достатъчно. С тези данни в момента RS-Avant е най-мощното серийно комби изобщо. За тунинг къщата Abt обаче, това очевидно е недостатъчно. След приложеното „лечение” ултра комбито вече разполага със 700 коня. Максималният въртящ момент става 800 нютонметра, които са на разположение между 2400 и 6100 оборота. Така модифициран автомобилът вече разполага с максимална скорост от 310 км/ч. Променени амортесьори и снижаване на окачването се грижат за оптимално прилепване към пътя. Мощното задно крило е предназначено не само за улавяне на погледите, но и за допълнително стабилизиране на каросерията. Към останалите допълнителни елементи принадлежи карбонов преден спойлер тип „устна”, матирано черни четворни тръби на ауспуха и 20 цолови джанти. И докато за джантите още не са ясни крайните цени, другите елементи на тунинга струват: 4900 евро за повишаване на мощността, спойлерът от пред е 1400 евро, а ауспуховата система е 2000 евро.Още снимки в галерията
Тагове:
fallback
  • #15
    avadon ( преди 14 години )
    Napalno si prav!!!
  • #14
    123 ( преди 15 години )
    ei seleni purvo prochetete po neshto za tezi koli pokaraite gi i togava davaite mneniq....
  • #13
    maksa ( преди 16 години )
    ima combi na mercedes E6.3amg
  • #12
    Анонимен ( преди 16 години )
    Abe pi4 Mercedes mai nqmat kombi AMG... Pone az ne se se6tam
  • #11
    NANI ( преди 16 години )
    WickedSixD ti si gola voda i kal po ochite:)Haresva mi kakvi maitapi r1sish davai vse taka:)))))))))
  • #10
    audi ( преди 16 години )
    ае приятел ти много заблуждаваш всички тук комбито е по-стабилно с кво го сварзвали нищо подобно купетата са си най-стабилни след това седаните и чак тогава комбитата нищо вярно няма в твоя коментар точно това комби е стабилно но качи се на някое друго да видим дали ще е стабилно а за да е стабилна една кола каквато и да е тя изисква куп промени окачване двигател електроника и най важно е зад воланното устройство
  • #9
    Анонимен ( преди 16 години )
    Преди 1-2 седмици в този сайт имаше почти същата *** новина. Някакна БАРАКА, на която и без това са й сложили неизползваем двигател я тунинговали и й увеличили още мощността. Егати новината, всички *** се *** за втори път от кеф.
  • #8
    Анонимен ( преди 16 години )
    WickedSixD ти май наистина си най-глупавия от всички поствали някога в тоя сайт. Явно наистина си някакво дете дето слуша напиканата си баба какво му разказва за колите. Щото ако бе малко по-голям щеше да знаеш ,че БМВ правиха допреди 2 модела М 5 също като Ауди в комби вариант. Поне *** на Горубляне и виж старите М5 ,за да видиш ,че и те имат комбита. Комбито е много по стабилно от нормалната кола и затова Ауди ги правят . Но тъй като много хора виждат в комбито форма на катафалка а катафалката се свързва със смърт и от суеверие желаят седан изпълнение а и по спортно изглежда колата когато не е комби за това ги правят и в двата варианта. Има и комби и седан. Надявам се ,че вече ти се проясни. Не се заблуждавай Мерцедес също имат комби на AMG.
  • #7
    slavo ( преди 16 години )
    vsqka kola s ravni kone na BMW 6te go biq baq sa darveni
  • #6
    WickedSixD ( преди 16 години )
    "ха ха ха" да хаха наистина ти си човека за хапчета. Айде моцай ми напиканата биба?
fallback
Последни