fallback

Появиха се снимки на новия Golf

Плановете на VW предвиждаха първите официални снимки на новия Golf VI да бъдат публикувани в сряда, на 6 август.

Както често напоследък обаче се случва, някой изпревари официалните планове и няколко снимки на новия Golf модел 2009 вече се появиха в интернет още в неделя. Ако това са оригиналните снимки на новия Golf VI изводите са, че той прилича повече на Golf V след фейслифт, който е получил фаровете на Scirocco и задните светлини на Touareg. Това чувство важи и за интериора, който изглежда просто като обновена версия на досегашния с някои елементи от Scirocco. Дали подобен силно консервативен подход ще помогне на Volkswagen да запази периметъра си в толкова силно конкурентен сегмент е трудно да се каже. Вероятно дори и на най-големите любителите на Golf вече им е омръзнало да го виждат все в един и същи вид толкова години. Дали подобни изводи са валидни остава да се види след ноември, когато колата ще се появи на европейските пазари. Новият Golf VI ще се предлага с много широка палитра бензинови двигатели TSI и TFSI, както и с дизелови TDI. Сред тях ще видим различни версии на 1.4 TSI и 2.0 TFSI. Golf GTI, който ще се появи към края на идната година ще бъде с 2.0 TFSI с мощност около 240 к.с. Макар това да не е потвърдено официално, сега се говори, че заместникът на Golf R32 ще бъде с двигателят на Audi S3 2.0 TFSI с мощност 280 к.с.
Тагове:
fallback
  • #14
    Baro ( преди 16 години )
    hm Exteriora ne me kefi,no interiora mng mi haresa! :)
  • #13
    54654876 ( преди 16 години )
    Prodava se dobre,za6toto e na dostypna cena.A ne moje edin avtomobil da e evtin i mnogo ka4estven!Horata sa bedni logi4no e da si vzimat golfove!No ako iska6 istinska kola 6te si vzeme6 ne6to drugo.Vseki vtori ima golf i tova ne e slu4aino.Zamislete se.
  • #12
    Анонимен ( преди 16 години )
    абе четете бе,хората казват по продажби не дали е по качествен!
  • #11
    Анонимен ( преди 16 години )
    *** тук и виж за спирачния път: http://***.repubblica.it/popup/servizi/2007/motori/frenata.html Спирачният път на обикновения Голф е над 39 метра срещу 37 за Фокус комби и 38 за Меган комби. В класа най-ниският разход за 100 коня дизел е 3.9/100 извънградско. Най-ниският разход на Голф е 4.3/100. Размерите на Голф отстъпват с почти 10 сантиметра (!!!) от размерите на Фокус като дължина, ширина и междуосие!
  • #10
    Анонимен ( преди 16 години )
    нещо си в огромна грешка в Ауто билд имаше тест на марки в класа на Голфа. Като почнеш от Пежо 307, Опел Астра, Форд Фокус, Рено Меган , Фиат Стило, БМВ-1-ва серия, А-клас на Мерцедес и Ауди А3 и още някакви японски и корейски марки не ги помня и за това не ги цитирам. И Голфа би всичките като бе с изумителна разлика пред втория. А относно Пежото искам да ти кажа ,че Шкода Суперб направо размаза на тест в Ауто Билд преди 3 години Пежо 607 и Волво S80 .. Направо нямаше показатели в които да не ги опостоши. Във всеки магазин на Шкода пазят по един брой от Ауто билд с този тест ,за да доказват качествата на Шкода Суперб
  • #9
    Анонимен ( преди 16 години )
    tova E istinskiya golf
  • #8
    Анонимен ( преди 16 години )
    А иначе тази снимка е компютърен образ, правен от някой любител. Затова и задницата, предницата и страниците са взети почти на готови от други коли. Ако обаче това се окаже истинският Голф ще призная VW за марката с най-загубен дизайн в света.
  • #7
    Анонимен ( преди 16 години )
    До номер 6:Нелепо е да сравняваш Голф с луксозните марки. Отделно, че Голф издиша напълно от своите истински конкуренти. Спирачният път на хечбек Голф е по-дълъг отколкото на конкурентите му в комби версия. От гледна точка на сигурността също е назад, постига 5 звезди когато конкурентите му ги притежават от години. Разходът на гориво, които постигат френските му конкуренти е напълно недостижим за Голф. Когато Фокус от години се продаваше със задно многозвенно окачване голфаджиите въобще не знаеха какво е това.
  • #6
    Анонимен ( преди 16 години )
    АЗ СЪЩО НЕ СЪМ ФЕН фОЛКСВАГЕН ВЪПРЕКИ ,ЧЕ ДОСТА ВРЕМЕ КАРАХ ПАСАТ V ,НО ВСЕ ПАК ГОЛФА В КЛАСА СИ НЕ Е ПОБЕЖДАВАН НИКОГА ОТ НИКОЯ МАРКА. НИТО БМВ, НИТО МЕРЦЕДЕС УСПЯХА ДА НАПРАВЯТ КОНКУРЕНТЕН АВТОМОБИЛ НА ГОЛФА В ТОЗИ КЛАС А КОЛКОТО И ДА Е КОМИЧНО ДОРИ А3 ВЪПРЕКИ ,ЧЕ Е АУДИ И Е ОТ СЪЩАТА КОМПАНИЯ ГУБИ ОТ ГОЛФА. ТАКА ,ЧЕ МОЖЕ И ДА НЯМА ВИД НО ПЪК Е ПО-СТАБИЛЕН ,ПО ИКОНОМИЧЕН, ПО-БЪРЗ, ПО-БЪРЗО И СПИРА И ПО-МЕКО ВОЗИ ОТ АУДИ А3,БМВ 1-ВА СЕРИЯ И А-КЛАСАТА И ТОВА АКО НЕ Е УНИКАЛЕН АВТОМОБИЛ. НО ПЪК СИ Е ГРОЗИЛИЩЕ.
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    Вярно е че не е нищо особено,но пак няма кой да го измести по продажби!Не съм и фен,но е факт!
fallback
Последни