fallback

Тойота Авенсис/Toyota Avensis

+ изключителна надеждност, добър комфорт, високо ниво на сигурност, много пространство, яки мотори, нисък разход- при каране в рисковата зона склонност към прекомерна реакция на волана

 История на модела1/98 Представяне на модела. Три версии на каросерията: хечбек с пет врати, сед с четири врати и комби. Мотори: 1.6 литров с 110 к.с., 1.8 литров с 110 к.с., 2.0 литров с 128 к.с., 2.0 TD турбодизел с 90 к.с.7/99 1.8 литровият мотор вече с 129 к.с.11/99 2.0 D-4D комън-рейл дизел с директно впръскване с 110 к.с. сменя 2.0 TD9/00 Нов 2.0 бензинов мотор с директно впръскване и 150 к.с., освен това подобрения в 1.6 литровия мотор с 110 к.с.8/01 Нова просторна версия Версо, вече на базата на следващия модел3/02 Смяна на модела при лимузината и комбито8/03 Всички мотори изпълняват еконормата Евро 410/03 2.0 D-CAT дизел с 115 к.с. и филтър за твърдите частициНаследникът на Карина също демонстрира онова, което Тойота разбира под "надеждност". Който взема решение каква кола ще кара на базата на статистиките на авариите не може да подмине Авенсис. Във всички дисциплини Авенсис продължава традицията на супернадеждния си предшественик.При моторите има избор от пет бензинови агрегата. До средата на 99 г. мощността и на двата мотора 1.6 и 1.8 беше 110 к.с. Разходите и при двата са еднакви, така че защо не по-големият? При по-новите екземпляри един модерен дизелов агрегат фокусира интереса - D-4D. Той впечатлява с голямата си мощност и липсата на списък с недостатъци. Още първото сядане зад волана обещава солидност. Интериорът издава родниските връзки с луксозната дъщерна компания на Тойота - Лексъс. Материалите по арматурното табло изглеждат висококачествени, въпреки типично японското стандартно сиво. Седалките са отлични, осигурявайки необходимата опора на гърба. Отзад има достатъчно пространство, макар че облегалките за главите са като за човек, висок само около 1.60 м.Серийното оборудване на Авенсис е богато, включва и дистанционно управление на централното заключване. От версия Linea Sol нагоре има автоматичен климатик и дори задните прозорци са електрически. Авенсис се предлагаше в три варианта на каросерията - класическия седан, хечбек с пет врати и комби. Обемът на багажника е голям и в трите, но комбито има нисък кант, който позволява лесното товарене на по-тежки багажи. Пакетът за сигурност е внушителен - ABS и четири еърбега са серийни, а от версия Linea Sol нагоре има и въздушни възглавници за главите. ESP няма дори срещу доплащане, но и без него Авенсис се движи безпроблемно и сигурно. Автомобилът следва много чисто правата линия, страничният вятър влияе минимално върху траекторията, завоите се изписват по начина, по който бъдат зададени от прецизния волан. Далеч отвъд границите на риска автомобилът започва да поднася с предните колела, но спирачката го овладява лесно. Авенсис на старо струва колкото германските си конкуренти, един преглед в сервиза си заслужава, въпреки пословичната надеждност. Голяма звезда е представеният в края на 99 г. D-4D комън-рейл дизел, който дърпа много по-мощно от бензиновите мотори. Най-често срещани повредиМотор: дефектна гарнитура на главата на 1.6 литровия мотор (до 99 г.), иначе в редки случаи повреди, предизвикани от ангренажния ремъкЗадвижване: съединителят издава шумовеСпирачки: шумове при натискане на спирачката, износени дисковеКаросерия: тракане от вратите, дефектни уплътнения на вратите, шумове от седалките, износена тапицерия 
Тагове:
fallback
  • #9
    stiliqn vi4ev ( преди 15 години )
    abe s nqkolko dumi mnogo mi e dobra toiotata samo 4e kato vsqka deset godi6na kola si ima i kusurki no drebni...
  • #8
    adrito ( преди 15 години )
    toyota hmm tova si e kola me4ta hubavoto e pri qponcite 4e mislqt za mnogo ne6ta i nai vajnoto razhoda na gorivo i o6te po vajnoto i tq e da e bezopasna pri patni proi6estviq no makar 4e ne e sigorno 4e 6te ocelee6 no pri toyota davat pove4e procenti na ocelqvane te sa parvite hora koito sazdavat hubrida hora koito sazdavat i nai bezopasnata kola i o6te kolko sa se dokazvali bravo toyota prodaljavaite v sa6tiq dyh i horaa kato si vzemate kola mislete ymno gledaite nai vajnite ne6ta v kolata a ne barzinata (mo6nosta) tazi mo6not posle vi izliza solena i nai lo6oto stradaniq taka4e pojelavam yspeh na 6ioforite i na stryitelnite injineri na toyota i lexus
  • #7
    БОНЕВ ( преди 15 години )
    ПРИТЕЖАВАМ ТОЙОТА АВЕНСИС 2001 Г БЕНЗИН,МНОГО СЪМ ДОВОЛЕН И ВИ Я ПРЕПОРЪЧВАМ ОТ ВСЕ СЪРЦЕ
  • #6
    Kalin Simeonov ( преди 16 години )
    zdraveite.Ot kyde moga da si kupq chisto nova toyota avensis model 2002.
  • #5
    plag ( преди 16 години )
    Купих си такава машина 2002г д4д мога да ви кажа, че тая кола няма равна на себе си незнам за новите модели но тоя модел е много добър
  • #4
    Анонимен ( преди 16 години )
    Тояга е.........
  • #3
    HUNTER ( преди 16 години )
    Е хубу де разбрахме
  • #2
    AIS ( преди 16 години )
    Toyota e nai-dobroto koeto moge da se kupi.
  • #1
    AIS ( преди 16 години )
    Toyota e nai-dobroto koeto moge da se kupi.
fallback
Последни