fallback

MITSUBISHI LANCER EVOLUTION IX СРЕЩУ SUBARU IMPREZA WRX STI

Ако търсите брутално бърз автомобил, но в същото време не можете да си позволите расовите спортни седани германско производство или не сте склонни да направите компромис и да приемете задното предаване и осемте цилиндъра на повечето американски екземпляри, вашият избор ще стигне неизбежно до Субару Импреца WRX STI или Мицубиши Lancer Evo IX. Това е коментар на американското електронно издание Edmunds.com.

Всъщност изборът ви няма да бъде никак лош. Макар да не изглеждат така изискано като германските си съперници, в тях се крие спортна душа и високотехнологична система 4х4, създадена за рали състезания скоростна кутия и турбобензинов двигател, имащ само 4 цилиндъра, но произвеждащ невероятна мощност. Бързината е така силно заложена в техническите характеристики на тези автомобили, че те много често променят навиците на водачите, които започват да се държат още по-спортно зад волана, дори с цената на повече рискове. И двата автомобила излезнаха през тази година с подобрени версии и си струва да се види, кой е свършил по-добра работа. Сребърният Лансер Еволюшън е оборудван със шибедах, 315 ватова аудиосистема Infinity, кожен салон и HID фарове. Синьото Субару Импреца има в повече от Лансера джанти BBS, странични въздушни възглавници отпред, автоматична климатична система и темпомат. Техническото оборудване на  двата автомобила е почти идентично. Всеки от тях е със 17 цолови джанти, 4 дискови вентилирани спирачки Brembo, ABS и електронно разпределение на спирачната сила и споменатите HID фарове. Най-важната част от стандартното им оборудване разбира се, е скрита под предния капак. При Еволюшън това е двулитров турбобензинов двигател с мощност от 286 к.с. при 6500 об/мин. При Субару обемът е повишен с още половин литър, като турбобензиновият двигател е тип DOHC, също с четири цилиндъра, но обем от 2.5 литра и мощност 300 к.с. при 6000 об/мин. Двата автомобила бяха изпитани на дълъг планински път, след това слалом с "тест на лоса" и накрая тест на спирачките. Резултатите на двете коли се оказаха много близки. И все пак Мицубиши Еволюшън се бе малко по-добър в поведението на пътя, малко по-бърз, взимаше завоите по-сигурно и подаваше на водача малко повече информация. За сметка на това Субару STI предлага малко повече комфорт и доста повече екстри. Каквото и да бъде вашето решение няма да сбъркате при избора на една от двете коли - те наистина са сред най-добрите масови спортни автомобили предлагани днес и в същото време имат съвсем приемлива цена.
Тагове:
fallback
fallback
Последни