
Очаква се именно при новата Е-Класа да видим двигателите с пряко впръскване на горивото. Това което BMW и Audi вече имат по целия си моделен ред, при Mercedes-Benz идва със закъснение. Първият модел който ще бъде оборудван с нов агрегат с пряко впръскване на горивото ще бъде E350 CGI.
Подобна е ситуацията и със системата start-stop, която пести гориво при градски условия и намалява средния разход на целия моделен ред. Постепенно тя ще навлиза и при моделите на Mercedes-Benz, като това ще се види и при Е-Клас.
През 2010 г. ще бъде на пазара и хибридния модел E 300 Bluetec Hybrid, който ще е вторият модел на Mercedes, който след S 400 Bluetec Hybrid комбинира двигател с вътрешно горене и електромотор.

Може да се обобщи, че промените в дизайна ще бъдат съществени при новата Е-Класа, докато съществените промени при техниката ще навлизат постепенно и по-бавно. Колата ще вземе характерните белези от новия стил на Mercedes, който виждаме напоследък – четири ъгловати фарове отпред, голяма решетка на радиатора, изпъкнала линия пресичаща цялото купе на равнището под дръжките на вратите, по-големите брони, панорамен покрив.
Като цяло може да се очаква новата Е-Класа да бъде по-спортна, без да губи елегантността си високия лукс в интериора.


0