fallback

Новото BMW M3 CSL ще видим през 2010

След като новата серия E90 на BMW M3 беше показана през миналата година на автомобилния салон във Франкфурт, BMW маниаците останаха да чакат и версията CSL на този модел.

CSL е съкращение от Coupe, Sport, Lightweight, (Купе, Спорт, Суперлеко). Тези три букви характеризират най-спортните версии на Баварската фирма, които носят най-голямо удоволствие от шофиране. В последно време изтекоха някои информации за новия CSL на М3, като стана ясно, че моделът ще бъде в продажба от началото на 2010 г. Новият M3 CSL ще наблегне на ниското тегло и поведението на пътя. Целта е да бъде намалено личното тегло на автомобила в сравнение с базисния М3 със 100 кг. Това става с използването на още повече карбон и фибростъкло. От предната част на колата, през покрива до задния дифузьор не са жалени средства за да може карбоновите елементи да постигнат целта за ниско тегло. Това важи и за интериора, където централната конзола и вътрешните панели на вратите са от карбон. Но това не е всичко, за да се намали теглото са жертвани дори радиото, навигационната система, подгряването на седалките и климатичната система. По-лекото тегло няма да бъде единствената характеристика отличаваща CSL от стандартния M3. Мощността на двигателя ще бъде повишена с 50 к.с. и така ще достигне до впечатляващите за този клас 470 к.с. (350kW). Окачването ще бъде изцяло преработено, нови ще бъдат и джантите. Според немският Auto Zeitung, автомобилът ще постигне около 7 минути и 45 секунди при Северната обиколка на Нюрбургринг. Очаква се ускорението от място до 100 км/час да е за около 4.5 секунди, а максималната скорост е 300 км/час. Последната засега серия на BMW M3 CSL беше произведена в ограничена серия от 1400 автомобила за времето между 2002 и 2004 година. По предварителни оценки цената на бъдещия BMW CSL M3 ще започва от около 90 000 евро.
Тагове:
fallback
  • #4
    Анонимен ( преди 16 години )
    Тоя път признавам като гледам снимката най-горе. Просто БМВ нещо почват да се пробуждат от зимен сън. Въпреки многото прилики със грозната тройка чрез масивните спойлери от БМВ са накарали дизайна на новата М3 да изглежда брутална и мускулеста. Браво въпреки ,че съм фен на друга марка признавам ,че този път са барнали нещата. За което Евала.
  • #3
    :) ( преди 16 години )
    Абе ти пък, музика . . по-добра музика от новият албум на BMW - V8 няма ;)
  • #2
    Анонимен ( преди 16 години )
    Пич това е битка за всеки грам. CSL e спортен автомобил, а ако искаш комфорт спортни качества вземи си просто М3. Иначе едно радио води със себе си и репродуктори, поне 6, кабелаж и пр. Теглото му не е грамове, по-скоро килограми.
  • #1
    Анонимен ( преди 16 години )
    Наистина супер стрела ще е обаче ще е супер тъпо ако наистина махнат радиото и навигацията. Баси *** да пътуваш без музика. Е вярно е ,че хората които ще си я купят ще я карат заради удоволствието от ускорението ама все пак без музика и екстри става много спартанско изпълннието все пак колко ще тежи едно радио като се има предвид ,че мобилния ми е 90 грама а освен стотиците си функции има и радио. Дай сега като карам колата и ключовете за вкъщи да не си взимам ,че тежат и те 50-60 грама.. О оо и вода да не пия а най-добре ако отида и предварително в тоалетната преди щофиране може и да сваля 100-200 грама!!! Това са тъпотии вече.
fallback
Последни