fallback

Новото BMW M3 CSL ще видим през 2010

След като новата серия E90 на BMW M3 беше показана през миналата година на автомобилния салон във Франкфурт, BMW маниаците останаха да чакат и версията CSL на този модел.

CSL е съкращение от Coupe, Sport, Lightweight, (Купе, Спорт, Суперлеко). Тези три букви характеризират най-спортните версии на Баварската фирма, които носят най-голямо удоволствие от шофиране. В последно време изтекоха някои информации за новия CSL на М3, като стана ясно, че моделът ще бъде в продажба от началото на 2010 г. Новият M3 CSL ще наблегне на ниското тегло и поведението на пътя. Целта е да бъде намалено личното тегло на автомобила в сравнение с базисния М3 със 100 кг. Това става с използването на още повече карбон и фибростъкло. От предната част на колата, през покрива до задния дифузьор не са жалени средства за да може карбоновите елементи да постигнат целта за ниско тегло. Това важи и за интериора, където централната конзола и вътрешните панели на вратите са от карбон. Но това не е всичко, за да се намали теглото са жертвани дори радиото, навигационната система, подгряването на седалките и климатичната система. По-лекото тегло няма да бъде единствената характеристика отличаваща CSL от стандартния M3. Мощността на двигателя ще бъде повишена с 50 к.с. и така ще достигне до впечатляващите за този клас 470 к.с. (350kW). Окачването ще бъде изцяло преработено, нови ще бъдат и джантите. Според немският Auto Zeitung, автомобилът ще постигне около 7 минути и 45 секунди при Северната обиколка на Нюрбургринг. Очаква се ускорението от място до 100 км/час да е за около 4.5 секунди, а максималната скорост е 300 км/час. Последната засега серия на BMW M3 CSL беше произведена в ограничена серия от 1400 автомобила за времето между 2002 и 2004 година. По предварителни оценки цената на бъдещия BMW CSL M3 ще започва от около 90 000 евро.
Тагове:
fallback
  • #14
    ste7 ( преди 16 години )
    unikalna kola bravo!!!!!!!!!!
  • #13
    Грую ( преди 16 години )
    "Но това не е всичко, за да се намали теглото са жертвани дори радиото, навигационната система, подгряването на седалките и климатичната система." Аууууу! Как така,ве? Селяните как ще слушат чалга? Ами когато селянинът(шопарестият мутраген) се изпоти като ***? Смрад и мокри седалки! Хи-хи-хи! Що не му махнат мотора за намаляне на теглото? Пародия...
  • #12
    Анонимен ( преди 16 години )
    Карал съм и съм се качвал. И съм ремонтирал. И съм ги изпревалвал. Девизът на бмв е BIG MONEY WASTE!
  • #11
    Chovek koito kara BM ( преди 16 години )
    Koito kara BMW ili se e kachval,znae kakav e deviza na markata..Otnovo nai-dobroto M3.klasika v janra..Pozdravqvam vsichki fenove na BMW..Novata 3 e prosto prekrasna.
  • #10
    badi ( преди 16 години )
    imah predvid ot horata tuk
  • #9
    badi ( преди 16 години )
    nz kakvo q gledate tazi kola tq e za sastezateli sigoren sam 4e 80% ot horata ne sa se ka4vali na kola nad 170konq kamo li nad 470 za kakvato stava duma nali o6te na 2rata minuta 6te ima PTP
  • #8
    Triforce ( преди 16 години )
    Чудят се какви дизайни да правят! БМВ RC2 е ненормално като дизайн и е с мотора, дето се монтира на Макларън Ф1. Защо тези постижения не се използват и днес? Едно ей такова ако се пусне сега и отиде Mercedes SLR в нивата :)
  • #7
    Анонимен ( преди 16 години )
    дано направят изменения във стила на 3-ката коупе. Това най-красивото bmw от много години насам и изглежда в пъти по-добре от 3 седан
  • #6
    41 ( преди 16 години )
    мале мале малееееее....тия хора нямат сърце бе....прилича на изтребител...влюбен съм :((((
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    Troikata si e istinskoto BMW. Nai-dobriqt im model ot godini nasam. Samo 4e po-standartnite modeli, s po-malki motori i po-evtini izpulneniq, sa otvratitelni kato interior. Skapana plastmasa, neudobni sedalki. Tova ne mojej da go vidi6 pri Mercedes i pri AUDI. Ina4e s pove4e ekstri i hubav kojen salon 3-kata e dobra kola.
fallback
Последни