Няма да липсват обаче и версиите с удължено със 140 мм разстояние между осите. Това са BMW 750Li и BMW 740Li. Вече е известно, че Серия-7 ще бъде с изцяло нови двигатели, отговарящи на новата концепция на BMW EfficientDynamic. Първата основна промяна е, че вече всички двигатели за BMW Серия-7 ще бъдат с турбини, досега предлаганите атмосферни двигатели отпадат. Интересен е и факта, че при версия 740i и 740Li вече ще липсва осемцилиндровия двигател с обем 4.0 литра и мощност 306 к.с. (225 kW), като на негово място идва шестцилиндровия Twin Turbo с директно впръскване на горивото и мощност 326 к.с. (240 kW). Подобна промяна се е случила и при версии 750i и 750Li, където наистина осемцилиндровият двигател е останал, но вместо с обем 4.8 литра вече е с обем 4.4 литра. Двигателят отново е Twin Turbo с директно впръскване на горивото под налягане от 200 бара. Благодарение на това, мощността е повишена от 367 к.с. (270 kW) на 407 k.с. (300 kW). Интересно е и това, че турбините и катализаторите са разположени необичайно по средата на двигателите, между два реда цилиндри. Това е позволило да се създаде нова конфигурация на всмукателните и на изпускателните тръби и така да се минимализират възможностите за спадане на високото налягане. Най-големи промени обаче има при дизеловата версия 730d, където е използван шестцилиндров турбодвигател с обем 3.0 литра, но вече с трето поколение система за директно впръскване на горивото common rail. Това е позволило да се повиши мощността от 231 k.с. (170 kW) при досегашната версия до 245 к.с. (180 kW) при новата версия. Според представители на BMW именно при 730d е световната премиера на този двигателBMW Серия7: Преглед на двигателитеВерсия 750i 740i 730d Работен обем [cm3] 4395 2979 2993Цилиндри/клапани 8/4 6/4 6/4Макс.мощност kW/об.мин 300/5500 240/5800 180/4000 Макс.въртящ момент [Nm/об/мин] 600/1750 450/1500 540/1750Макс.скорост [km/h] 250 250 245Ускорение 0-100 km/h [сек.] 5,2 5,9 7,2Комбиниран разход [l/100 km] 11,4 9,9 7,2Емисии СО2 г/км 266 232 192