fallback

Citroen модернизира C4

Това е очаквания фейслифт на модела в средата на жизнения му цикъл.

Веднага да кажем, че главните промени са в техническата част. Автомобилът ще има версия с новия двигател VTi с обем 1.6 литра и максимална мощност 118 к.с. Този агрегат ще замени поостарелия 1.6 i 16V. Ще има и втори нов двигател, който ще бъде също с обем 1.6 литра, но турбовариант с мощност 148 к.с. Той ще замени досегашния двулитров агрегат при С4. И двата двигателя са разработени съвместно с BMW и предлагат по-висока ефективност и по-ниски вредни емисии, без да правят компромис с представянето на пътя. Атмосферният двигател VTi с мощност 118 к.с. дава комбиниран разход на гориво от 5.6 литра, а вредните емисии са 159 г/км. При турбо двигателят имаме 10% по-нисък разход на гориво в сравнение с двулитровия агрегат, който заменя и вредни емисии от 164 г/км. Сред другите двигатели с които ще се предлага модернизирания Citroen C4, прави впечатление дизеловият HDi с обем 2.0 литра, който отговаря на нормите за опазване на околната среда Euro 5. Всички дизелови двигатели предлагат ниски вредни емисии, като HDi 92 к.с. и HDi 110 к.с. имат вредни емисии под 120 г/км. Модификациите във външния вид на колата не са големи, но като цяло придават нов вид на С4, който е по-близък до този на новия С5. Интересно е и това, че дължината на модернизирания С4 е увеличена с 15 мм. В интериора също има промени, виждаме и нови, по-качествени материали. При високите версии на оборудване са включени и USB изход и Bluetooth handsfree, както и цветен екран с висока резолюция. Продажбите на обновения Citroen C4 ще започнат към края на годината, като от фирмата все още не са обявили дали ще има промени в цените.
Тагове:
fallback
  • #6
    red_dog ( преди 15 години )
    Волана дори му е супер удобен.Вече 3-та година го имам,не съм имал сериозни проблеми,само неможах да свикна с по-твърдото возене и поскръцването на евтините пластмаси в интериора,въпреки че моя беше тогава възможно най-скъпия вариант с всички екстри и с 2.0 HDI мотор.Общо взето мога да кажа че съм доволен,но другата ми кола няма да е Citroen-a VOlvo xc90
  • #5
    aza ( преди 15 години )
    Удобно е!Въпрос на свикване!
  • #4
    badi ( преди 16 години )
    kvo mu e na modela zx da ne po hubav
  • #3
    гоген ( преди 16 години )
    волана с фиксирана част е добра идея, иначе тоя модел си е срам за великата марка ( бензиновия 110 коня мисля беше съм карал)
  • #2
    Triforce ( преди 16 години )
    Можеш да си сигурен, че последното нещо, което няма да ти хареса в този автомобил е волана. Аз съм влизал в такъв автомобил и просто конзолата му е идеална! Проблема е, че досега се правеше на базата на Пежо 307 :(
  • #1
    Wartburg ( преди 16 години )
    екстра е :) само искам да чуя мнението на някой собственик на такъв С4 относно волана с фиксирана централна част....вижда ми се много неудобно
fallback
Последни