IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

LEXUS GS300 AWD – ОЩЕ ПО-ВНУШИТЕЛЕН СЛЕД ФЕЙСЛИФТА

Лексус GS300 AWD премина през доста обстоен фейслифт и през 2006 предлага доста по-добър външен вид и много технически подобрения.

LEXUS GS300 AWD – ОЩЕ ПО-ВНУШИТЕЛЕН СЛЕД ФЕЙСЛИФТА
Във външния дизайн модернизацията е внесла повече атлетизъм, автомобилът изглежда определено спортно, което същевременно не е променило изтънчения стил на марката. Този стил дизайнерите от Лексус наричат L-Finesse. Това е определено японска школа в автомобилния дизайн (нещо което по-трудно можеше да се забележи при повечето японски автомобили или поне до скоро), повлияна от японските културни символи и мотиви от японското изкуство. Доста често може да се срещнат критики към японските автомобили, че им липсва нещо характерно, нещо чисто японско или определящо за марката. В случаят с GS300 това не може да се случи. Дизайнът е определено характерен, японски и традиционен за Лексус. Това e представител на луксозните автомобили от средния клас, където главни конкуренти за него са автомобили като БМВ серия 5 и Мерцедес Е клас. В същото време, макар да има 4 врати, силуетът на Лексус GS300 напомня на купе. За това впечатление допринася и много тънката ивица на покрива на автомобила над вратите. Всъщност е много трудно да се забележи къде свършва покривът и откъде започват вратите. Вътре стилът L-Finesse също е оставил ясен отпечатък.Интериорът е изтънчен, направен изключително качествено и с много вкус. Панелите от дърво декориращи вратите не дразнят, както често се случва и изглеждат естествено, като са в хармония с висококачествените кожени седалки и килима на пода. Част от таблото и инструментите по него за съжаление не са на същата висота. Повечето от контролните функции се регулират от централно разположен touch screen, като това прави елементарни функции доста сложни и изискващи много внимание, когато автомобилът е в движение, а това може да бъде и опасно. В същото време, изглежда че резолюцията на екрана не е много добра, защото иконките и текстът по него не са ясни и чисти, дори на моменти се различават трудно, усложнявайки още повече работата на водача. Не е удачно решението част от функционалните бутони да бъдат скрити в панел, който при нужда се отваря от ляво на волана. На този панел се намират функции, които често се използват, като регулирането на външните огледала, например. Проблемът се засилва още повече от това, че този панел трудно се вижда когато е отворен, заради волана, който го закрива. Като цяло таблото на Лексус GS300 AWD изглежда прекалено обикновено и не отговаря на вида, който има останалата част от купето. Всичко това обаче се компенсира, когато стартирате 3.0-литровия V-образен шестцилиндров двигател. Той работи невероятно гладко и тихо и дори при високи обороти трудно може да подразни слуха ви. Максималната мощност от 245 к.с. при 6200 об/мин е достатъчна за това купе и предлага необходимата динамика и дори агресивност при управление. Разходът на гориво, обявен от производителя, е 11.1 литра при градски условия и 7.8 литра на 100 км. при извънградско управление. Шестстепенната автоматична скоростна кутия е много добре направена и почти незабелязано сменя скоростите съобразно увеличената или намалена скорост. Тя има три режима на работа, от които може да се избира - нормален, спортен и при снежни условия. Системата 4х4 работи постоянно, което прави автомобила устойчив при всякакви условия на пътя. Може да се обобщи, че обновеният Lexus GS300 AWD притежава всички качества и характеристики, които очаквате от тази марка, представлявайки едно перфектно съчетание между спортен и луксозен автомобил.Още за Лексус:http://www.automediapro.com/index.php?option=com_content&task=view&id=450&Itemid=0
0 от 500