Освен високата мощност, двигателят V10 на RS6 предлага и впечатляващ максимален въртящ момент от 650Nm. Постоянното предаване на движението quattro към четирите колела оползотворява цялата мощ и държи автомобила сигурно на пътя при всякакви условия. Спирачките са карбон-керамика.
В интериора на седана RS6 също не се очакват големи промени в сравнение с комбито. Много детайли от карбон и алуминий, кожа и волан по избор – мултифункционален с три спици или специален модел за RS с емблема в средата. Таблото с уредите е уникално, като компютърът дава цялата информация за системите на колата.
Макар и с маскировка, личи, че новите задни светлини при седана са по-различни от тези при комби версията. Те са по-малки и по-ъгловати.
Предварителните данни са, че цената на RS6 Sedan, (който ще се появи на пазара в Европа по-късно през тази година), ще започва от около 105 000 евро.