IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

LANCIA ИСКА ДА ЗАПАЗИ 5% ОТ ПАЗАРА В ИТАЛИЯ

Ланча си е поставила за цел да удържи пазарният си дял от 4-5% в Италия, едно равнище постигнато вече през 2005 г. Първите данни за продажбите през януари и февруари потвърждават, че тази цел е напълно възможна, заяви шефът на Ланча Оливие Франсоа.

LANCIA ИСКА ДА ЗАПАЗИ 5% ОТ ПАЗАРА В ИТАЛИЯ
Ланча е част от групата Фиат и през 2005 г. постигна пазарен дял от 4.5% в Италия. Данните за февруари показват, че Ланча отново е приблизително на това равнище, с пазарен дял от 4.26%. Моделът Либра не успя да постигне пазарни успехи, въпреки стилния си дизайн.Франсоа поясни, че във фирмата разбират, че подобен план е амбициозен, главно поради факта, че спира производството на моделовата серия Libra, но и поради факта, "че Ланча произвежда луксозни коли, при което не може да се повишава обемът агресивно".
Тези думи на Оливие Франсоа идват, за да пояснят пазарната политика на Ланча, която се различава от политиката на масовите марки автомобили, които напоследък предлагат доста сериозно намаление на цените, за да повишават обемите на продажбите. Шефът на Ланча заяви пред агенция Ройтерс, че фирмата не възнамерява да произвежда автомобили извън Италия, но че е възможно да използва международните съюзи на Фиат за продажба и на Ланча. "Няма да произвеждаме Ланча в Индия. Ланча може да се продава в Индия, но не и да се произвежда там", заяви Франсоа. През последните години Фиат предприема мерки за рязко намаляване на разходите, за да запази конкурентоспособност на пазарите и да изчисти загубите. С тази цел модели на Фиат се произвеждат в страни като Индия, Русия и Турция. Фирмата има сътрудничество с PSA Peugeot Citroen, със Сузуки и с Форд. Франсоа заяви, че целта на Ланча е да повиши пазарният си дял във Франция, Белгия и Испания, като част от тази стратегия е скорошната замяна на Либра. През последните две години най-успешните модели на Ланча са Ypsilon, малкият градски автомобил с впечатляващ дизайн и Musa, луксозната версия на Fiat Idea, малкият MPV. От пускането му в продажба през 2003 г. досега от Ypsilon са продадени 150 000 броя.
0 от 500