Тези думи на Оливие Франсоа идват, за да пояснят пазарната политика на Ланча, която се различава от политиката на масовите марки автомобили, които напоследък предлагат доста сериозно намаление на цените, за да повишават обемите на продажбите. Шефът на Ланча заяви пред агенция Ройтерс, че фирмата не възнамерява да произвежда автомобили извън Италия, но че е възможно да използва международните съюзи на Фиат за продажба и на Ланча. "Няма да произвеждаме Ланча в Индия. Ланча може да се продава в Индия, но не и да се произвежда там", заяви Франсоа. През последните години Фиат предприема мерки за рязко намаляване на разходите, за да запази конкурентоспособност на пазарите и да изчисти загубите. С тази цел модели на Фиат се произвеждат в страни като Индия, Русия и Турция. Фирмата има сътрудничество с PSA Peugeot Citroen, със Сузуки и с Форд. Франсоа заяви, че целта на Ланча е да повиши пазарният си дял във Франция, Белгия и Испания, като част от тази стратегия е скорошната замяна на Либра. През последните две години най-успешните модели на Ланча са Ypsilon, малкият градски автомобил с впечатляващ дизайн и Musa, луксозната версия на Fiat Idea, малкият MPV. От пускането му в продажба през 2003 г. досега от Ypsilon са продадени 150 000 броя.