IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda готви новата „тройка”

В Mazda се надяват новото поколение на Mazda3 да бъде голям успех.

Mazda готви новата „тройка”
Зад стабилната маскировка се крие именно колата, която трябва да върне добрите времена в Mazda. Новото поколение обещава да бъде много по-впечатляващо от сегашното. 


Точно така, както новите Mazda 2 и Mazda 6 са по-впечатляващи от предшествениците си. Очевидно при новото поколение на Mazda 3 добрият външен вид е поставен като основна цел. Това личи и от компютърния образ на колата. Спортният профил, изразителните фарове и оригиналните задни светлини говорят именно за това. 


Шпионските снимки са хванали версията седан, но в Европа се очаква повечето продажби да бъдат на версия хечбек. Интериорът на „тройката” е инспириран от този на „шестицата”. От Mazda обещават качеството на материалите и изработката на интериора да бъде много високо. От волана ще може да се командва аудиосистемата и сателитната навигация, както и хард диска служещ за памет на МР3 плейъра. 


Новата „тройка” на Mazda ще има по-ниско собствено тегло в сравнение със сегашната. Това означава по-нисък разход и по-добра динамика на пътя. Сред двигателите ще видим бензиновите агрегати с обем 2.0 и 2.5 литра комбинирани със скоростна кутия имаща шест степени. Ще има и дизелова версия с двигател с работен обем 1.6 литра. 

Новото поколение на Mazda 3 ще видим към края на 2009 г.  
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Тойота не се прави в Япония, не я бройте за японска. Заводите им в Турция бълват продукция за България.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Аз пък карам Тойота Корола 2006-та Декември, от стария модел, хечбек, 1,4 дизел и повече НИКОГА няма да си купя японска кола! Волана *** нещо, в сервиза на Венци Тойота казват, че е наред, в нашия град най-добрите също, пък аз усещам, че като мина 37 000 км. и направо има огромна разлика във волана. Едно БМВ или АУДИ преди 150 000 км. едва ли ще направи такъв подобен проблем, поне аз никога не съм чувал!
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ivaylo ( преди 16 години )
    i as se presaedinqvam kum vas as karam mx3 i sum mnogo dovolen samo mazda :))
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Правилно номер 3. Мазда е колата
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Цените им са по-високи, защото не се произвеждат в Турция като моделите на Тойота. Японското производство си има цена.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 16 години )
    Mazda ги уважавам адски много. Имат приятна ненатрапчива визия, технократски интериор с добро качество и много добри двигатели, особено 2.3 MRZ DISI на MPS версиите. Вярно, че фиксираните разходи са високи, но пък коли, отличени като най-надеждните в класа си (Mazda 2 & Mazda 3) едва ли се нуждаят често от капиталовложения. Цените им обаче все още не са конкурентни :(
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Drug ( преди 16 години )
    Mazda nikoga ne e imala po-dobri vremena. Tova, koeto vizhdam na snimkata edva li e takava revoliucionna novost.