fallback

Peugeot – 50 милиона произведени автомобили

Историята на фирмата Peugeot започва още в далечната 1766 г.

Тогава семейство Peugeot строи мелница в селцето Vandocourt в североизточната част на френската провинция Montbéliard. Тази мелница е в основата на семейната фирма чак до 1810 г., когато семейство Peugeot променят радикално дейността на фирмата си и превръщат мелницата във фабрика за студено валцовани стоманени профили. Четиринадесет години по-късно фабриката се разраства и достига производство на 100 кг. стомана дневно. От 1850 г. в емблемата на фабриката Peugeot Fréres фигурира лъв. През 1882 в историята на фирмата настъпва нова радикална промяна. Фабриката Peugeot Fréres започва производството на велосипеди с марката Grand Bi. След това през 1889 г. е произведена първата триколка Serpollet-Peugeot, представена на широката публика на световното изложение, проведено през същата година в Париж. Година по-късно, през 1890 г., от фабриката на Peugeot излиза първият автомобил задвижван от двигател с вътрешно горене. През 1896 г. Арманд Пежо (Armand Peugeot) основава фирма за производство на автомобили, наречена Société Automobiles Peugeot, която още през първите четири години на съществуването си произвежда 500 автомобилa. От тогава та до днес, със знака на Peugeot са произведени повече от 50 милиона автомобили. Продажбите на колите с лъв в емблемата растат в целия свят. Освен в Европа, където марката е безспорно сред най-популярните, сега Peugeot продава свои модели в Китай, Бразилия, Индия и Русия. През миналата година на тези пазари фирмата отбелязва най-големите си успехи, като продажбите в Китай растат с повече от 20%, в Бразилия с 19%, а в Русия с 63%. Peugeot е един от производителите полагащи най-големи грижи за опазване на околната среда, като от 2001 г. досега са произведени 1 100 000 автомобили с вредни емисии CO2 по-ниски от 120 г/км. Peugeot е една от първите фирми предлагащи филтър за твърдите частици при новите дизелови двигатели. В най-скоро време ще видим и модели на Peugeot задвижвани от хибридни системи. 
Тагове:
fallback
  • #35
    Durez ( преди 16 години )
    405 Mi16Браво пич, страшна кола е това.. само който е имал точно този модел, само той знае какво може този уникален автомобил.Отдавна карам само нови автомобили и минах на японски заради по доброто качество, но те нямат чара на Пежата.Поздрави за истинските фенове на марката.
  • #34
    BoXeR ( преди 16 години )
    Боксера беше 1 и е 2.5 чист дизел мисля че беше 95год.Вож сега за да ти е здрава колата трябва да се отнасяш добре към нея!ДА сигурно сте скапали двигателя,но колко пъти е претоварван този Боксер,как се кара?Аиде не ми минавай с тия,че като е служебен се пази!Откакто е взет сигурно е каран на макс,то само това стига на нов двигател,за да го скапете!НЕ слагам в това число,скапаното гориво по бензиностанциите и други консумативи!
  • #33
    СФА ( преди 16 години )
    Но боксера които караш не е боксер 3 нали всезнаико покари боксер 3 и ела пак да ми кажеш че е искарал 500хиляди без ремонт на мотора и аз ще ти подаря още един да ти устиска 500хил сигурно е бил с 2.8 мотора него го бива
  • #32
    Анонимен ( преди 16 години )
    BoXer - абсолютно точно - за това говоря
  • #31
    BoXeR ( преди 16 години )
    Мале чета и невярвам колко ограничени хора може да има.*** селяни,който никога не са имали допир до колите който изброяват,че са най-добри или най-лоши.ДА Аудито е доста добър автомобил(една от любимите ми марки)мразя Мерцедес,но не ги плюя,че са ***.Карал съм много автомобили,в семеството винаги сме имали поне 2-3 коли наведнъж,всякакви марки и модели.И да ви кажа Пежо не отстъпва по нищо,нито на Фолксваген,Форд,Опел и тн.Относно това как се чупели Боксерите,мога да покажа Боксер на 500хил км,на който двигателя не е пипан,а този Боксер е видял доста зор!Аз лично си избирам колата по това дали си заслужава.Сигурно бих си взел повечето марки и модели стига някой от тях да си заслужава!Както бих карал Ферари,така бих карал и Дачия!
  • #30
    BoXeR ( преди 16 години )
    Мале чета и невярвам колко ограничени хора може да има.*** селяни,който никога не са имали допир до колите който изброяват,че са най-добри или най-лоши.ДА Аудито е доста добър автомобил(една от любимите ми марки)мразя Мерцедес,но не ги плюя,че са ***.Карал съм много автомобили,в семеството винаги сме имали поне 2-3 коли наведнъж,всякакви марки и модели.И да ви кажа Пежо не отстъпва по нищо,нито на Фолксваген,Форд,Опел и тн.Относно това как се чупели Боксерите,мога да покажа Боксер на 500хил км,на който двигателя не е пипан,а този Боксер е видял доста зор!Аз лично си избирам колата по това дали си заслужава.Сигурно бих си взел повечето марки и модели стига някой от тях да си заслужава!Както бих карал Ферари,така бих карал и Дачия!
  • #29
    BoXeR ( преди 16 години )
    Мале чета и невярвам колко ограничени хора може да има.*** селяни,който никога не са имали допир до колите който изброяват,че са най-добри или най-лоши.ДА Аудито е доста добър автомобил(една от любимите ми марки)мразя Мерцедес,но не ги плюя,че са ***.Карал съм много автомобили,в семеството винаги сме имали поне 2-3 коли наведнъж,всякакви марки и модели.И да ви кажа Пежо не отстъпва по нищо,нито на Фолксваген,Форд,Опел и тн.Относно това как се чупели Боксерите,мога да покажа Боксер на 500хил км,на който двигателя не е пипан,а този Боксер е видял доста зор!Аз лично си избирам колата по това дали си заслужава.Сигурно бих си взел повечето марки и модели стига някой от тях да си заслужава!Както бих карал Ферари,така бих карал и Дачия!
  • #28
    405Mi16 ( преди 16 години )
    Ами фенове ще има , защото това че си фен на дадена марка , модел , не значи че си глупав . Ти умните хора , кво ги искара , че примерно ако Трабант 2500 - нов модел е най-надежния и ...бе ПО-ПО-НАЙ всичко ще си го купи и ще кара него . Тва са глупости . Ами купи си Хюндай И30 дето няма никва характерна черта и излъчване , но пък има 7г. гаранция видиш ли . Имах предпочитания за Ауди Куатро Купе или 405Ми16 , но си купих второто , защото такова Ауди не можах да намеря . А пари изкарвам добри и досега можех да си купя и чисто ново примерно 307 или запазено 2-3г. А4 . Харесвам определени модели на определени марки и не се водя от това , че в някое списание писали , че Тойота или Мазда , Форд , Лада са най-надеждни и бла ,бла . Ми имам си пари , ще си подържам и най-големия кошник на света според други хора , но няма как мене да ме убедят в това некви УМНИЦИ .
  • #27
    Грую ( преди 16 години )
    Защото най-големия двигател на Пежо е 3.0/211к.с. И,доколкото знам,Пежо не произвежда самосвали.Освен това американците са по-*** и от голфаджии! Как ще накараш голфаджия да си купи Пежо?
  • #26
    Любопитен ( преди 16 години )
    Любопитен съм,защо в УСА не върви ни една от големите френски марки...?!!
fallback
Последни