fallback

КОРЕЙЦИТЕ СЕ ГОТВЯТ ЗА АТАКА НА ЕВРОПА

{mosimage}В Женева изложбената площ на южнокорейската автомобилна фирма номер едно, Хюндай напомня на футболно игрище. При откриване на експонатите на Хюндай футболът също присъстваше активно.

От тавана се спусна бавно огромна футболна топка, а концепцията на Хюндай - Genus, бе представена от модели облечени в черно-бяло и носещи големи футболни топки. Това е тактиката на корейската фирма за атака на пазарите в Европа - обединяване на две любими за европейците неща - футбола и автомобилите. Хюндай обяви в Женева, че планира да стане официален спонсор на Европейското първенство по футбол през 2008 г. Корейската фирма вече е един от официалните спонсори и на Световното първенство по футбол през тази година в Германия. Моделите на Хюндай за близките години изглеждат определено по европейски. Цялата кампания цели изграждането на нов имидж на фирмата в Европа. Говорител на Хюндай заяви в Женева, че очакват ефекта от новата рекламна кампания на фирмата да бъде между 3 и 4 милиарда долара. Той пътвърди и това, че фирмата е пред подписване на договора с Чешката република за изграждане на завод в Източна Чехия, където ще се произвеждат по 300 хиляди автомобили годишно, предназначени главно за европейските пазари. Киа Мотърс също изгражда подобна стратегия за ново присъствие в Европа. Представените модели в Женева са насочени към европейските пазари. Специално за Европа е разработен моделът Cee'd, който ще се произвежда в завода на фирмата в Словакия още от края на тази година. И Деу има агресивни планове за Европа, като Дженерал Мотърс цели чрез южнокорейската си фирма да влезе на европейския пазар за SUV модели. Деу Кептива е разработен изцяло по вкуса на европейските потребители. Към този сегмент се цели още един корейски производител - SsangYong Motor Co., които разчита да увеличи продажбите на SUV автомобили в западната част на Европа с 20% през тази година.
Тагове:
fallback
fallback
Последни