{mosimage}В Женева изложбената площ на южнокорейската автомобилна фирма номер едно, Хюндай напомня на футболно игрище. При откриване на експонатите на Хюндай футболът също присъстваше активно.
02.03.2006Час: 15:57Прочитания: 567
От тавана се спусна бавно огромна футболна топка, а концепцията на Хюндай - Genus, бе представена от модели облечени в черно-бяло и носещи големи футболни топки. Това е тактиката на корейската фирма за атака на пазарите в Европа - обединяване на две любими за европейците неща - футбола и автомобилите. Хюндай обяви в Женева, че планира да стане официален спонсор на Европейското първенство по футбол през 2008 г. Корейската фирма вече е един от официалните спонсори и на Световното първенство по футбол през тази година в Германия. Моделите на Хюндай за близките години изглеждат определено по европейски. Цялата кампания цели изграждането на нов имидж на фирмата в Европа. Говорител на Хюндай заяви в Женева, че очакват ефекта от новата рекламна кампания на фирмата да бъде между 3 и 4 милиарда долара. Той пътвърди и това, че фирмата е пред подписване на договора с Чешката република за изграждане на завод в Източна Чехия, където ще се произвеждат по 300 хиляди автомобили годишно, предназначени главно за европейските пазари. Киа Мотърс също изгражда подобна стратегия за ново присъствие в Европа. Представените модели в Женева са насочени към европейските пазари. Специално за Европа е разработен моделът Cee'd, който ще се произвежда в завода на фирмата в Словакия още от края на тази година. И Деу има агресивни планове за Европа, като Дженерал Мотърс цели чрез южнокорейската си фирма да влезе на европейския пазар за SUV модели. Деу Кептива е разработен изцяло по вкуса на европейските потребители. Към този сегмент се цели още един корейски производител - SsangYong Motor Co., които разчита да увеличи продажбите на SUV автомобили в западната част на Европа с 20% през тази година.