fallback

Концепция М1 на BMW

С концепцията М1 BMW показва, че може да даде нов живот на свои легендарни модели, като ги пресъздаде в съвременен дизайн.

Макар да носи основните черти на оригиналния дизайн на М1, новата версия не оставя съмнение, че е супер модерен автомобил с характеристики от най-новото и напредничаво от дизайнерските достижения на Баварската фирма. Концепцията се появява малко след 30 годишнината на супер модела М1 и взе участие в проведения през уикенда Concorsa d’Eleganza Villa d’Este. Да напомним, че оригиналният М1 е създаден в сътрудничество между BMW Motorsport, Italdesign на Giugiaro и Lamborghini. От този модел са произведени едва 456 броя. Автомобилът е с шестцилиндров двигател с обем 3.5 литра и мощност 277 к.с. (204kW). С него М1 ускорява от място до 100 км/час за 5.6 секунди, а максималната му скорост е 260 км/час. За техническата част на концепцията М1 все още не знаем нищо, като очакваме подробности да се появят по-късно.
Тагове:
fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 16 години )
    Мощност и въртящ моментВсеки е чувал за конски сили и въртящ момент, но каква е разликата между тях? Мощността зависи от оборотите и се изчислява на база въртящия момент:P (kW) = T * n * C1P = мощност (Power)T = въртящ момомент (Torque)n = обороти в минута (RPM)C1 = константаМерната единица за мощност е киловат (kW), но най-често се говори за конски сили (к.с.) или horsepower (hp).1 к.с. DIN = 1,36 * kW DINБележка: за DIN виж по-долу Въртящият момент не зависи от оборотите на двигателя. Изчислява се на база силата, която двигателя прозивежда в точно определен момент.T (Nm) = V * p * C2T = въртящ момент (Torque)P = налягане в цилиндъраV = обем на цилиндъраC2 = константаМерната единициа е Нютон метър (Nm).* * * * * *Малко по-нагоре споменах за DIN. Това е защото мощността и въртящия момент се измерват по различни скали и стандарти. Преди обаче да ви представя някои от по-разпространените скали, искам да въведа още едно широко използвано понятие т.нар. wheel horsepower (whp) или конски сили при колелата. Тази величина изрзява реалната сила, която завърта колелата. За пояснение ще кажа, че whp не е = hp. Ако например мощността на един двигател е 130 к.с., то whp ще бъдe друго по-малко число. Напрактика имаме загуба на мощност. Това е така, защото двигателя задвижва не само колелата, а и други компоненти като динамото, бензиновата помпа, климатика и др.Това е причината и много тунинг любители да правят т.нар. дино-тест (идва от името на апарата за измерване динометър (dynometer). Това е анализ чрез специялна апаратура, която замерва мощността и въртящия момент на автомобила при колелата.Ето някои по-разпространени стандарти:
  • #5
    Kiro ( преди 16 години )
    Nqkoi moje li da obqsni podrobno kakvo predstavlqvq v1rtqshtiq moment na edin avtomobil i kaakvo e zna4enieto mu,ako dve koli imat identi4na mo6tnost,no ednata ima po-visok v1tq6t moment,kakvo e predimstvoto?
  • #4
    Triforce ( преди 16 години )
    Аз ако имам късмета, да съм един от 456-те човека, които могат да притежават този автомобил ще си го карам с най-голям кеф! Ако ще и 200 коня да е. Дизайнерското му изпълнение няма нищо общо с досегашните! Ако го пуснат до 2010-та година ще избият рибата!
  • #3
    ... ( преди 16 години )
    kolata ima dosta dobra viziq napodobqva na po starite im sportni modeli perfektna taka trqa s malki farove mn zlobni idealni
  • #2
    NANI ( преди 16 години )
    Vse edno,4e sam q pravil po trud i tehnika
  • #1
    NANI ( преди 16 години )
    Eeeeee maika mu deeba,po-shibana kola ne mojaha li da napravqt?Izlagat se
fallback
Последни