fallback

Volkswagen представя в Пекин седаните Lavida и New Bora

Lavida е автомобил с четири врати разработен съвместно от Volkswagen и един от китайските му партньори, Shanghai Automotive Industry Cooperation (SAIC).

Това е кола с размерите на BMW Серия-3. Дължината е 4 608 mm, широчината 1 743 mm, височината 1 465 mm, а разстоянието между осите е 2 610 mm. Lavida има дизайн доста различен от това, което VW показва напоследък. Ако не беше голямото лого на фирмата на предната маска, трудно някой би казал, че това е нов модел на немската фирма. Интериорът изглежда по-добре с редицата луксозни детайли от дърво. Според хората от VW, автомобилът е създаден според вкусовете на масовите потребители в Китай. Продажбите на Lavida в Китай ще започнат това лято, като колата ще се предлага с два двигателя и две скоростни кутии – механична и шест степенен автомат (Tiptronic). В стандартното оборудване на колата ще влизат ABS, две въздушни възглавници, аудиосистема с CD и MP3, електрически прозорци и аларма. Друг интересен модел, който Volkswagen представя в Пекин е новата Bora. Седанът е създаден съвместно с друга китайска фирма – FAW. В сравнение с Lavida, VW FAW Bora има подобни размери, като разстоянието между осите е съвсем същото, а дължината е 4 540 мм. Визуално новата Bora има различна предница и по-привлекателен дизайн на задната част в сравнение с Levida. Променен е и профилът на колата с различна форма на задните врати. Новата Bora ще се предлага със същите два бензинови четирицилиндрови двигателя, които ще видим и на Lavida. И тук в стандартното оборудване има ABS, две въздушни възглавници, електрически прозорци, аудиосистема с CD и MP3, но също и климатик. 
Тагове:
fallback
  • #2
    Vesko ( преди 16 години )
    Vse pak e praveno za Kitai, kakvo ochakvash. A interiorut na Lavida e po krasiv ot povecheto evropeiski VW - Golf V naprimer. Dano go izpolzvat i tuk.
  • #1
    Анонимен ( преди 16 години )
    e po-grozno ot tva nqma!! a i oborudvaneto im e na nivo tipi4no za vw - vse o6te sredata na 80-sette godini....
fallback
Последни