При подобен интерес към модела, Jaguar сега обмисля да разшири неговата гама и да пусне и варианти на XF комби, купе и кабриолет. Доскоро подобна идея за толкова много модели на базата на един Jaguar би звучала екзотично. Особено що се отнася за комби.
Сега обаче, освен високият интерес на купувачите вече е налице и финансова стабилност подсигурявана от новия собственик Тата. От друга страна е неясно каква ще бъде стратегията на индийския собственик.
Този компютърен образ дава представа как би изглеждал Jaguar XF комби (station wagon). Това е един от вариантите, който според експерти има най-голям шанс да стигне до серийно производство. Това би бил един Jaguar при който силно внимание се обръща на практичността, има удължена платформа и възможност да поеме достатъчно багаж. Това последното въобще не е типично за досегашната идеология на Jaguar. В крайна сметка който иска да кара багаж по-добре да си купи VW Passat комби, нали?
В този смисъл е интересно какво решение ще вземе новият мениджмънт на фирмата. От това ще проличи дали индийците ще са способни да запазят уникалния характер на Jaguar, дори с риск да си остане не дотам масова марка. Или обратно, ще направят от него автомобил за богати фермери.
Докато все още не се знае ще има ли комби версия на XF, вече е сигурно, че се разработва „гореща” версия, наречена XF-R. Това ще бъде по-подходящо за Jaguar и без съмнение ще представлява силна конкуренция за BMW M5 и Audi RS6. Jaguar XF-R ще бъде с двигател V8 с обем 5.0 литра и мощност надвишаваща 500 к.с.