История на модела:
1/95 Представяне на модела. Означението му е EF. Има 1,0-литров двигател с четири цилиндъра и 53 конски сили.
12/96 Моторът е подобрен, вече е 54 к.с.
6/02 Моделна смяна. Представен е обновен автомобил с 1,1-литров, четири-цилиндров двигател с 63 к.с. Две въздушни възглавници серийно.
4/03 Нови модификации при обзавеждането: Classic, Club и Comfort.
3/04 ABS серийно за всички модели.
1/06 Моделът е спрян от производство.
Не трябва да възлагате високи надежди на този тип автомобили. Те са нещо като моторизирани колички за покупки. Но факта, че в представеното през 1995 година Сузуки Алто единствената екстра са въздушните възглавници, е малко прекалено. Серво управление, също липсва. Радиусът на завой също не е сред силните му черти – над 10,5 метра.
Представеният обновен модел през 2002 година, има стандартно въздушни възглавници и серво управление (с изключение на версия на оборудването Classic).
И все пак да обявим силните и слабите му страни: малко място, но затова има много удобни предни седалки. Върху гладката и твърда задна седалка много лесно се закрепват детски столчета. Окачването е доста „мързеливо“.
Suzuki Alto от 2005 година.
Най-често срещани повреди:
Електрика: чести дефекти при имобилайзерите (до 1998 год), дефектни дистрибуторни капачки - пропускат влага (до 2000 год).
Мотори: лесно прегарящи гарнитури, което води до прегряване на двигателя, често с щети, жилата на педалите се късат лесно (до 1996 год).
Задвижване: блокирали съединители (до 1998 год).
Ако имате опит със Suzuki Alto, коментирайте публикацията!