IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шкода Супърб / Skoda Superb

+ много място в купето, много добра изработка, сигурно поведение на пътя, добра остатъчна стойност, икономични дизелови двигатели;- задната седалка не се сгъва, твърдо окачване.

Шкода Супърб / Skoda Superb

История на модела:

02/02 – Представяне на модела. База – VW Passat. Motori – 2.0-литров (115к.с.), 1.8 турбо (150к.с.), 2.8 V6 (193к.с.), 1.9 TDI помпа-дюза (130к.с.), 2.5-V6-TDI (155к.с.). V6-моторите с възможност за автоматична скоростна кутия Tiptronic.

08/02 – Включване в гамата на 1.9 TDI помпа-дюза (100к.с.).

09/05 – 2.0 TDI помпа-дюза (140к.с.) заменя 1.9 TDI помпа-дюза (130к.с.).

11/06 – Фейслифт. Моторите остават същите.

02/08 – Представена е втората генерация Супърб.



Ако някой се оплаква, че му е тясно в Шкода Супърб, то той не би се почувствал щастлив и от Мерцедес S-класа. В Супърб има една необикновенна екстра: облегалката на седалката на пасажера се отваря, за да може задната седалка да стане истински удобно кресло. За сметка на това обаче, задната седалка не се сгъва. Ако искате да превозвате нестандартни предмети, имате само една възможност – вгражданият стандартно ски-сак.



Шкода Субърб след фейстлифта от 2006 година.

Сега към старото и отвърдено – техниката от VW. Най-добре ще се почувствате с големите и еластични V6 мотори. Истински блести обаче, най-малкото TDI, със 100 к.с. То е истински икономично, без да се превръща в пречка за движението на колата.

Представянето на автомобила с дизеловите мотори, не е върхово, но е напълно приемливо. Липсата на сериозна динамика се компенсира от разхода на гориво. В тези двигатели, показателите за разход на 100 км пробег не рядко имат цифрата „6“ преди запетаята. Това поставя бензиновите мотори в неравностойно положение.



Новата Шкода Супърб.


Най-често срещани повреди:

Електрика: често се срещат разредени акумулатори.

Мотори: маркучите на турбо-компресора се откачат често при дизеловите мотори.

Задвижване: често се срещат дефекти в оригиналния комплект гуми.

Ако имате опит със Skoda Superb, коментирайте публикацията!
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 7 rate down comment
    пръц ( преди 9 години )
    Една шкода винаги щв иска да е фолксВаген и никога няма да бъде. Карам супърб 2014г 170 кс 4х4 автомат. И се чудя. Къде са тези коне. Защо волана не в свързан с колелата. Защо окачването трополи при натоватване. Не съм претенциозен. Но къде е обещаният най-голям багажник в класа. Смешно е и като качество. И като изработка. И като поведение на пътя. Много пари. И всичките на вятъра. Единствено авомата е. Добър. Но всеки zf е по- добър. И всяко субару е по 4х4 от съпърба. Има и други коли.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Vlado ( преди 11 години )
    Карам Супърб Комби 2012 с двигател TDI 2.0 170hp DSG. Навъртени над 10 000 км. Адски удобна за дълъг път, доволно количество мощност и най-вече изключително прецизна и бърза DSG кутия. За почти година никакво тракане, скърцане и прочие шумове в купето (и това при нашите пътища). Изключително качествена изработка.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хей, Мишо с 1.8-150 от София за Варна баварец 7-ца си взе дъх едва на отбивката за Метро, ако ти говори нещо...просто ако не го бях пуснал щеше да ходи до центъра.В завоите ниска предавка и тежка газ, какво ли беше спирачка...
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    getsov ( преди 13 години )
    kolata e po dobra ot vw i aydi
  • #6
    9 rate up comment 0 rate down comment
    getsov ( преди 13 години )
    syperba e syper
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    чичо Киро ( преди 14 години )
    Мишо мога да ти кажа че си пълна дупка.Използувам твоят речник не за да се правя на оригинален а да ти кажа че нищо не разбираш от автомобили "брато" Шофирах Шкода Съпърб до Виена и обратно само с една почивка от 3 часа във Виена като колата даде невероятен разход на гориво. Малко се поуморих но преживяването си заслужаваше.После Мишо не дава съвет коя е най добрата кола/щом като за него Wv и Audi не знаят да правят коли може би Запорожец и Лада ги правят/.
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    адв.Добрев ( преди 14 години )
    От месец и половина карам новия Супърб 1.8 FSI с всички възможни каталожни екстри за модела. Невероятен автомобил. Изключително удобен с добра динамика за размерите на купето и обема на двигатела. За съжаление навигацията е доста "постна" за страната - единствено София е ОК.
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Данчо ( преди 16 години )
    Карам новия Супърб 2.0 ТДИ 170 к.с. и съм много доволен - добре ускорява, стабилен е на пътя, возията е на ниво.
  • #2
    1 rate up comment 10 rate down comment
    misho ( преди 16 години )
    Ем кво да ви кажа,.....става.Аз тикам дизеловият 1.9ТДИ и двигателя е самолет, иначе вози твардичко, шумничка е,от време на време се обажда електрониката.С новото поколение суперб 2 навартях вече доста километри, пак с дизела 2.0ТДИ 170 к.с и мога да кажа смело че е пълна дупка.Двигател с такава овча мисъл можеби имат само мерцедес ама преди 1990 година.За сметка на това са пооправили возията и други недомислици дразнещи в първото поколение.И от мен да си знаете, от VW и производните му (ауди) коли не става. ;)
  • #1
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Bob ( преди 16 години )
    Страхотен автомобил. Управлявам петия продаден в България вече 6 години. Никакви проблеми - само радост - Имам 1.8 Т, 150 к.с. и всички есктри без шибедах. С нетърпение очаквам Супърб 2.