fallback

Sandero - нова крачка напред за Dacia

Петият модел на базата на Dacia Logan е класически хечбек с пет врати принадлежащ към ниската средна класа.

Техническите промени са относително малко, но това е важна крачка напред за румънската Dacia в рамките на групата Renault. Новата Dacia Sandero се изработва още от края на миналата година в бразилския град Куритибе под марката на Renault. На пазара в Европа ще се появи през лятото на тази година именно като Dacia, но промените в сравнение с „бразилския” модел ще бъдат минимални. Дизайнът на Sandero носи грубоватите черти на Logan, но има по-елегантен вид. Новата маска на автомобила е с ново лого на Dacia. Опростеният дизайн на задната част е направен по-интересен чрез необичайната форма на задните светлини. Dacia Sandero има дължина 4020 мм и междуосие 2588 мм. Това прави новият модел с 230 мм по-къс от Logan, а разстоянието между осите също е по-малко от това при Logan с 42 мм. Sanderо е висок 1534 мм, а разстоянието до пътя е 155 мм. Окачването и наборът от двигатели за Sandero са без съществена промяна в сравнение с тези при Logan. Все пак настройката на окачването е различна, по-твърда. В съобщението за пресата се казва, че е обърнато специално внимание и на защитата от корозия. Предварителната информация от Dacia е, че този модел ще се предлага в Европа с три годишна гаранция, ограничена от 100 000 км. Базисният двигател ще бъде бензинов с обем 1.4 литра и мощност 55 kW, след него ще бъде друг бензинов агрегат с обем 1.6 литра и мощност 66 kW. Дизеловите мотори ще бъдат представени от добре познатия 1,5 dCi с два варианта на мощността - 50 и 63 kW. Обемът на багажника е 320 литра, а след сгъване на втория ред седалки става 1200 литра.
Тагове:
fallback
  • #13
    UKNOWN ( преди 15 години )
    най яката кола (y) :)
  • #12
    C2 ( преди 15 години )
    Citroen C2 е по-практична от това Сандеро и все пак е произведена в бяла държава, а не в Румъния.
  • #11
    xxx ( преди 16 години )
    po to4no reno kupiha nissan
  • #10
    nasko ( преди 16 години )
    kakvoobshtoima tozi model na dacia s reno klio prosto nemoga da razbera ama ne nie sme si bulgari i tovasie stiga zavijdaite
  • #9
    Ицо ( преди 16 години )
    От 2004г. карам Дачия Соленца. Занимавам се професионално с автомобили. Работил съм с Москвич 2140Д, Лада 1200, Лада 1500, Форд Ескорт, Ауди 80, Фолксваген Джета 2, Пежо 405. Соленцата я купих чисто нова. Вече съм и направил 170 хил.км. без оплаквания. Сменям само консумативи. Това е най-доброто, с което съм работил до момента и ще я смена само с нова Дачия!
  • #8
    4x4 ( преди 16 години )
    uff i az za malko da si kupja 7-mestnata dacia - za sujalenie rklamiranata cena beshe za tolkowa orjazana wersia 4e s malkoto extri cenata nabubwashe s oste 45 5 otgore , pri towa malko extri ...testdriva me otwrati totalno , da karash Dacia e wse edno da karash minivan njakaksi e mnogo grubowata w zawoite a i segashnija mi awtomobil moje i da e na 10 godini i poddrujkata da mu e 1-2000 lv na godina no : 1. audi2. premium clas awtomobil3.bezupretchen dwigatel4.4x45.kojen salon6.turbo,150 k.s7.kato sebestoinost mojata i now logan sa ednakwi no kato usestane...mnogo mi e interesno da widja njakude mnenie na tchowek karal "podobna" zapadna kola i preminal kum low cost tarataika, t.e da si e kupil takawa za litchen awtomobilwij za slujeben mnogo jasno, napulno gi razbiram firmite
  • #7
    .... ( преди 16 години )
    за тези дето не знаят рено се обединиха с нисан и е нормално да има някви прилики с нисан , а до колкото дали има няква технология на нисан вутре ще се разбере в последствие
  • #6
    Rashko ( преди 16 години )
    Вече 15000 км навъртях с MCV dci и нямам забележки . Просто за цената и качеството автомобила е супер . Наблюдавам сервизите и на другите модели и понеже съм от бранша смея да заявя следното :- Логан е удар в десетката за бюджетен автомобил !
  • #5
    Julia ( преди 16 години )
    Ползвам автомобила ежедневно, служебен. Фирмата ни има закупени такива около 25 броя. Няма един от нас, който да не е на моето мнение! Това е един чудесен работен автомобил и съветвам да не се робува на марки, а да се залага на качество и цена. А дилърите са винаги много отзивчиви, което не се случва навсякъде. Хора, купувайте си Дачия и няма да съжалявате!
  • #4
    доволен ( преди 16 години )
    Аз и съпругата ми, миналата година (2007) си купихме (на лизинг) по една нова Dacia Logan MCV (7 места). Просто защото на нашето семейство ни трябват 2 коли. Преди това сме карали какви ли не по-западни марки - Опел, Сеат, Пежо, Фолксваген, че даже и Лада. Но всичките втора ръка, само Ладата беше нова и я имахле 7-8 годити - 190'000 км, а другите - по западни коли, ги издържахме едва за по 2-3 години, с доста проблеми поради старост и амортизация.Да имаш нова кола е нещо съвсем различно и на всеки го пожелавам. Е, Дачия, за нашия пазар, дава наистина една добра възможност да се изкефи човек на нещо ново.Моят Логан е с дизелов двигател, вече му навъртях да 5 месеца към 15'000 км, без абсолютно никакви проблеми. Двигателят ( Рено, 1500 куб.см, 75 HP, комън-рейл), е доста пъргав и много икономичен.С удоволствие, след няколко години, ще го заменя пак д нещо нова, защо не с някой следващ по-нов модел на Дачия - просто защото си струва човек да се вози на нов автомобил.Браво на румънците - утрепаха рибата с тази кола, ние българите стоим и гледаме (завистливо) в публиката, докато те са в оркестъра на автомобилопроизводителите и никой не може да го огрече.Поздрави и карайте нови коли!Огнян.
fallback
Последни