IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

PORSCHE 911 TURBO: НОВА ГЕНЕРАЦИЯ НА СТАРТА

Топверсията на модела е по-мощна, по-бърза, по-скъпа. Скорост от 100 км/ч се достига за по-малко от 4 секунди. Това вече е наистина сериозно!

PORSCHE 911 TURBO: НОВА ГЕНЕРАЦИЯ НА СТАРТА
911 Turbo разполага с 480 к.с. при 6.000 оборота в минута, което е с 60 коня повече от предшественика, модел 996. Специфичната мощност на 3.6 литровия боксер-мотор се повишава така до 133 к.с. на литър обем. Същевременно въртящият момент се увеличава спрямо предишния модел от 560 на 620 Nm, но което е по-важно - в значително по-широк диапазон на оборотите. Силата е на разположение между 1950 и 5000 оборота. Това се дължи на променливата геометрия на турбината. Еластичността и ускорението се подобряват чувствително още при ниските обороти. Апропо ускорението: с добър шофьор зад волана 911 достига до 100 км/ч за 3.9 секунди, темпо 200 км/ч се достига за 12.8 секунди. Не по-малко впечатляващ е показателят за еластичност: междинният спринт от 80 до 120 км/ч на пета скорост се осъществява за 3.8 секунди. Това е най-бързата Единайсетица на всички времена. Средният разход според Порше е 12.8 литра, което разбира се е теоретична величина, но все пак е с една десета по-малко от досегашното ниво.


Вичко може да става и още по-бързо - който поръча автоматичната скоростна кутия "Tiptronic S", може да види стрелката на километража върху числото 100 само след 3.7 секунди, а върху 200 - след 12.2 секунди. При разхода на гориво автоматик версията обаче изостава с 13.6 литра на 100 км средно. Максималната скорост, независимо от вида на скоростната кутия, е 310 км/ч. Дори да не харесвате автоматици пак можете да подобрите ускорението като поръчате допълнителния "Sport Chrono Paket Turbo". Когато шофьорът натисне „спортния бутон" до лоста на скоростите се активира при пълно ускорение механизъм, който увеличава налягането на турбото до 0.2 бара за 10 секунди, въртящият момент се увеличава с 60 до 680 Nm. По този начин времето за междинно ускорение от 80 на 120 км/ч се скъсява с 0.3 до 3.5 секунди. За да не оставя следи по асфалта 911 Turbo е със задвижване на четирите колела. "Porsche Traction Management" (PTM) се грижи за перманентното вариращо разпределение на силата между двете оси. Един поглед и към дизайна: характерна е преди всичко новомоделираната предница, фаровете за мъгла са разположени по-навън и по-дълбоко. LED техниката на мигачите е особено впечатляваща. Би-ксеноновите фарове са серия. Задницата е по-широка отколкото при предишния модел, а отстрани пред задните колела изпъкват типичните за турбото въздуховоди.
Премиерата на 911 Turbo ще бъде на 28 февруари на автосалона в Женева. Продажбите на на новата Единайсетица започват обаче чак през юни, когато ще се появи на пазара в Германия. Цената на топмодела тръгва от 133 600 евро, което е с почти 41 000 повече от тази на една Carrera 4S, а тя по никакъв начин не може да се нарече скучна.
0 от 500